Ako T-Com predáva T-eplú vodu

Za dverami stáli dvaja chlapi s aktovkami. Keď som otvorila, bavil sa so mnou jeden a druhý už aj rad-zaradom vyzváňal pri ďalších dverách na našom poschodí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (77)

- Dobrý deň, moje meno je -----, máte pevnú linku??? - pýtal sa naliehavým tónom, akoby šlo o život minimálne jednej ťažko zranenej osoby.

- Mám, a? - nerozumela som.

- Určite máte program Pohoda alebo Uni. Chcel by som vám ponúknuť program...

- Chcete povedať, že pracovníci T-Comu chodia po domoch a osobne ponúkajú programy?

Chlap sa začal čudne usmievať. - To viete, vonku sneží, tak sme sa s kolegom rozhodli po ceste z práce...

(Správna odpoveď by znela: "Sme pracovníci firmy XY, zmluvného partnera T-Comu," a za ňou by nasledovalo preukázanie sa nejakým dokladom.)

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Nemám čas. Ak niečo chcete, pošlite mi to poštou.

- Je to program...

- Už som povedala, že nemám čas, práve odchádzam z domu.

Chlap neobyčajne nevkusne ignoruje, čo počul. - Sú to len dve minútky.

Nevrlo zopakujem, nech mi akúkoľvek ponuku pošle poštou. Prikývne a maká k ďalším dverám, kde sa jeho kolega práve úspešne dozvonil k mojej susedke. - A nechcete vedieť, na aké meno to máte poslať? - zastavím ho. Na dverách totiž žiadne nemám.

Máličko sa zarazí a znovu sa usmieva v sebaistom presvedčení, že nič šarmantnejšie som ešte nevidela. - Vrátim sa večer.

- To nech vám ani nenapadne.

Byt opúšťam s rastúcim podozrením, že je to nejaká nová forma bytových podvodov. A s myšlienkou na pár úbohých dôchodkýň v mojom okolí som kontrolne brnkla do T-Comu. A tam prekvapko. Áno, je možné, že ich zmluvní partneri behajú po Bratislave, obťažujú zvonením pri dverách a ponúkajú ich skutočnú novú akciu - program Bla-bla-bla 2009 a k tomu ako bonus Dopopuku na 3 dni zadarmo.

SkryťVypnúť reklamu

Ty brďo! Ako bývalý robotník reklamy si neviem odkrútiť hlavu. Typický obrázok marketingu a reklamy nadnárodnej telekomunikačnej firmy: dav ľudí. Marketing fachčí, dáva si robiť nákladné prieskumy, vymýšľa čo najlacnejšie zadarmáče, testuje do úmoru. Bombarduje reklamku zadaniami. Account management stojí v pozore, telefón dvíha vo dne v noci. Klient sa háda o každé slovíčko, kuriéri behajú s obálkami ako s nasoleným zadkom. A potom drbho! Všetko zmarí jeden somrák za dverami.

Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  4x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
INESS

INESS

107 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu