Blog je mocná čarodejka

Epilóg za kauzičkou T-Com (dúfam)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Po uverejnení článku o T-Come nasledovali viacnásobné ospravedlňovania, ktoré, samozrejme, beriem a vyjadrila som to aj v prvej aktualizácii daného článku. Prelínali sa s tvrdeniami, ktoré neakceptujem.

Svoje presvedčenie, že výpis mojich pokusov pripojiť sa nie je celkom kóšer, si môžem nechať akurát pre seba, keďže ho nemám ako dokázať. Zostaňme pri tom, čo firma T-Com poctivo priznala: že callcentrum nefungovalo, ako malo. A možnosť, že iba vinou pošty mi nedoručili meno s heslom včas, som pripustila okamžite (hoci by ho pokojne mohli poslať mailom hneď, a nie až keď je oheň na streche).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán Kahanec so mnou nekomunikoval ako bloger, ale ako pracovník T-Comu, čo ma úprimne teší. Po niekoľkých dňoch svojej neprítomnosti sa mi opäť ospravedlnil a pod to pridal diskusnú reakciu, kde priblížil pohľad T-Comu, na ktorý „útočila zákazníčka", pričom ho mrzí, že za ústretovosť zožal toľko negatívnych reakcií.

Pointa: Tí ľudia nereagovali špeciálne na môj problém s T-Comom, ale na fakt, že s T-Comom vôbec nejaký problém býva, a uvádzali svoje skúsenosti. Každý sa môže pozrieť, či im pán Kahanec odpovedal alebo nie. Volali im päťkrát za deň z T-Comu ako mne? Asi nie. (Uznávam, že telefón na anonymný nick sa zháňa ťažko, ale možnosť kontaktu alebo odpovede tu je vždy.) Musia najprv napísať blog, aby to T-Com začalo zaujímať? Asi áno.

SkryťVypnúť reklamu

Čo moja záležitosť? Rozhodla som sa, že novú viazanosť nechcem, a žiadam starú službu, veď zmluvu som doteraz nepodpísala. Vyjadrenie potrvá 30 dní. :)

Mám takú zásadu: nasrdí ma obchod a viac doň nevložím nohu. Okašlala ma banka, odišla som do inej. Mobilný operátor nechcel uzavrieť novú zmluvu (!), lebo práve nemal telefóny, po piatich pokusoch šup k druhému! Nie sme ovce, ale spotrebitelia. Vyvolávať, keď sa končí viazanosť alebo keď ste odišli, vedia všetci. Dávajú si robiť nákladné prieskumy, čo by klienti chceli, ale hapruje to na blbostiach. Telekomunikačné firmy komunikujú ako ponocné.

Tých, ktorým odovzdávame kopec peňazí, podľa mojich skúseností bolia iba dve veci: keď ich opustí klient a keď sa o tom publikuje.

Nataša Holinová

Nataša Holinová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  4x

jazyčnica -e -níc ž. hovor. pletkárka pejor. jazyčnica, teraz aj na ešte lepšom blogu Zoznam autorových rubrík:  Ňa nebudete nasírat furtČlánky publikované indeJazykové oknovinyFotkyV dôchodku nad krémešmiPitominky furt

Prémioví blogeri

Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,072 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

141 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu