Doteraz to nerobili (a ak áno, tak to zadali diletantom) a snažia sa chytiť do plachát akýkoľvek vietor. Keďže ich "podkomunikované" stanoviská dnes potrebujú veľa času, peňazí a energie, aby našli všetky potrebné uši, musia sa uchýliť k podpásovým ťahom. Komunikačným nešťastím je, že nebudú založené na pravde, a teda v konečnom dôsledku nepovedú k dlhodobým výsledkom pri ovplyvnení verejnej mienky. Napriek tomu môžme očakávať mediálne hry založené na tvrdeniach diskreditujúcich jednotlivých predstaviteľov občianskej iniciatívy Skládka nepatrí do mesta. Pravdepodobne pôjde o vypúšťanie bublín o tom, ako ich platí konkurencia, ako sú politicky motivovaní, prípadne aký je ich osobný profil nízky. Časť týchto snáh nájde miesto aj v diskusiách tu, na sme.sk.Len pre istotu: títo ľudia sa venujú problému smetiska v Pezinku už dekádu. Neviem si predstaviť že by ich niekto platil tak dlho, že by ich platil v čase, keď volení zástupcovia v samospráve mali len malý dosah na stavebné konanie. Ľudia okolo iniciatívy Skládka nepatrí do mesta to robia len preto, že skládka nepatrí do mesta, že si ju tam neželajú a už vôbec nie vtedy, keď má stáť v rozpore so slovenskou environmentálnou legislatívou a územným plánom mesta.
Diskreditačná kampaň k pezinskému smetisku
Včera sa mi dostali do uší nejaké nové informácie ku kauze Pezinská skládka. Tá strana sporu, ktorej na výstavbe smetiska eminentne záleží, sa rozhodla využiť služby odborníkov na komunikáciu.