
Jednou takouto súvislosťou je parkovanie návštevníkov a „obslužného personálu“ firiem sídliacich v areáli komplexu, ktorého podzemné priestory ukrývajú jedno z najväčších parkovísk v Bratislave. 1150 podzemných + 400 upravených parkovacích miest v okolí by pohodlne zvládlo nápor, predovšetkým zamestnancov najväčších prevádzkovateľov, ktorými sú J&T banka, Poštová banka a hotel Kempinski, keby...
...keby v nich hodina parkovania vozidla nestála 3€.
Keďže technický personál, poslíčkovia, prepážkoví pracovníci, recepční, úradníci, nižší manažment, čašníci, kaderníčky, masérky a „masérky“ nechcú odovzdať svoj plat rovno na bránach areálu, riešia parkovanie svojich áut improvizovane. To jest, presunom na doposiaľ nespoplatnené „fleky“ v okolí. Dôsledkom ľudovej tvorivosti v snahe ušetriť je zmätok v doprave, ohrozenie bezpečnosti, nevraživosť medzi miestnymi a „cpčkármi“, zbytočné exhaláty a hlučnosť.
Sústavné porušovanie cestného zákona vo všetkých mysliteľných podobách kompetentným orgánom nevadí. Kompetentné orgány sa s kompetentným vedením Riverparku (J&T) stretáva na plesoch, a tak túto oblasť môžeme považovať za vyňatú z pôsobnosti zákonov Slovenskej republiky.
Riešenie tohto stavu by pritom mohlo byť jednoduché a logické: efektívne využitie parkovacích miest, ktoré boli za týmto účelom projektované.
Luxus, ticho a „parkovacia pohoda“ obyvateľstva Riverparku je tak vykúpená starosťami a problémami obyvateľstva v okolí. Táto vynútená „symbióza“ dokonale symbolizuje stav našej spoločnosti.