Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marian Hrádel

Marian Hrádel

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Môj profesný život je úzko spätý s gastronómiou. Vo svete gastronómie sa pohybujem už od roku 1997, v súčasnosti sa venujem predovšetkým všetkému okolo kávy. Prevádzkovali sme aj malú kaviarničku, bohužiaľ v dnešnej dobe, v malom meste a v prenajatých priestoroch takéto podnikanie nemá dlhé trvanie. Baví ma šport, najmä futbal, zaujíma ma história, ale aj nové technológie. Všetok voľný čas sa snažím venovať synovi Dominikovi. Zoznam autorových rubrík:  Podnikanie a manazmentSportMade in SlovakiaSúkromnéNezaradené

Made in Slovakia

Dochádzajú vláde živnostníci ?

Marian Hrádel

Dochádzajú vláde živnostníci ?

Neviem si inak vysvetliť tie nereálne vysoké pokuty za neplatnú STK a emisie. Páni poslanci výšku pokút pravdepodobne odvodzujú od svojich platov, ale suma 332 EUR sa výrazne približuje k mzde väčšiny normálne pracujúcich ľudí. Takéto sumy nemajú represívny, ale likvidačný charakter. Odhadujem, že tak tretina ľudí nebude mať na zaplatenie takejto pokuty peniaze, takže aj svorka vyhladovaných exekútorov "omočí zobáčik". A z 330 EUR bude hneď aj 600.

  • 19. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 046x
  • 0
Den D po slovensky - alebo chopte sa aj Vy svojej šance

Marian Hrádel

Den D po slovensky - alebo chopte sa aj Vy svojej šance

Neviem ako často sa dívate na Českú televíziu, ja celkom dosť. Nechcem tu porovnávať úroveň verejnoprávnych kanálov, financovaných z našich peňazí, to by bolo na samostatnú tému. Dnes sa pozastavím pri jednej relácii, ktorá aspoň u mňa, zmietla všetky reality show. Každú štvrtok sa teším na reláciu Den D. Podobné formáty relácií sme mali možnosť vidieť na zahraničných programoch, naši západní bratia to skvele aplikovali na domáci trh a dokonca sa tam objavilo už aj pár Slovenských firiem. To ma inšpirovalo k tomu, že som jedného dňa vyplnil prihlášku a verím, že pri troche šťastia vo štvrtej sérii predstúpime pred investorov s našim systémom offeris. Vidíme to ako jednu z doplnkových ciest, ako sa presadiť s našim produktom aj na českom trhu. Škoda, že podobný formát nevidíme aj na obrazovkách našich televízií. Aj keď...skúsme si načrtnúť ako by to mohlo celé dopadnúť.

  • 4. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 306x
  • 0
SkryťZatvoriť reklamu