--Pána beka, to musel byť ale....... ten znalec. Veď to je jasná výrobná chyba! Viete, ja som robil 20 rokov topánky vo veľkom podniku a niekoľko rokov mám tento svoj malý podnik. Presne Vám popíšem, kde pri výrobe spravili chybu. Nasledovalo rozprávanie o výrobnom procese, o tom, ako sa topánky dávajú na kopytá, kde sa koža naťahuje, kde brúsi, ako sa lepí, či šije zvršok na podrážku........--Takže je jasné, že ten pracovník v závode spravil chybu v tomto bode!Ukončil pán rozprávanie.-Ďakujem, veľmi ste mi pomohli. Dodali ste mi energiu ísť si za svojim. Teraz ma čaká dosť veľká byrokracia. Musím topánky poslať do inej skúšobne, ak tá rozhodne, že som v práve, postupujem prípad SOI – ke a zároveň sa obrátim na pôvodného súdneho znalca, pretože mám podozrenie z jeho prílišnej náklonnosti k danej športovej sieti. A zaujíma ma i jeho celková odbornosť, keďže človek s tak bohatou praxou ako Vy, mi povedal opačný názor a to s tak veľkou istotou. Ale to neznamená, že to skončí len tam.--Ale prečo to chcete celé absolvovať? Ja Vám to za pár eur opravím. Bude to len trochu vidieť.-Ďakujem, viem, že to myslíte dobre. Ale prečo by som mal ustupovať nespravodlivosti, kým mám silu bojovať?
30. jún 2011 o 20:23
Páči sa: 0x
Prečítané: 1 170x
Ale prečo....?
-Uf, som rád, že som Vás tu našiel. Veľká plocha a nikde žiadne smerové tabule. --Ako Vám môžem pomôcť? - Veľmi by ste mi pomohli, ak by ste mi povedali svoj názor. Práve mi zamietli reklamáciu na tieto topánky a to na základe posudku súdneho znalca, ale ja tomu posudku neverím.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(0)