Dnes by som Vám chcel priblížiť čo sa udialo od uverejnenia blogu.
V novembri minulého roka ste mohli zaregistrovať moje problémy s notebookom a následnou reklamáciu v Datacompe.
V novembri 2016 som uverejnil blog, kde som opisoval moje “trable“ s notebookom ASUS GL 552 VW, ako aj následnú reklamáciu. V skratke, bol som už dosť na nervy z toho, že je môj notebook viac v oprave ako doma a riešenie nebolo v najbližšej dobe nejako extra reálne. Približne týždeň od uverejnenia článku som bol telefonicky kontaktovaný pracovníkom z Datacompu so žiadosťou o osobné stretnutie a vyriešenie vzniknutej situácie.
Deň po telefonáte som sa stretol zo zástupcami firmy na osobnom stretnutí, kde sme prediskutovali moju reklamáciu, ako aj následný možný návrh riešenia a dohodli sa na postupe vyriešenia mojej reklamácie. Notebook mi bol vymenený za nový.
Suma sumárom, notebook je vymenený, všetko fičí na jednotku, ako zákazník som s prístupom ani viac nemohol byť spokojný.
Pracovníci Datacompu sa snažia vyjsť v ústrety svojim zákazníkom s maximálnym nasadením, hľadajú možnosti, ako je možné vyriešiť reklamáciu k vašej spokojnosti. Po tejto skúsenosti môžem povedať, že tam budem nakupovať aj naďalej, tak ako posledných 6 rokov.