"Vazena pani Balazova,
radi by sme Vam odpovedali na Vasu staznost ohladom zasielania a prijimania SMS sprav.
Nasa spolocnost garantuje dorucenie odoslanej SMS spravy do zahranicia iba na cisla nasich roamingovych partnerov. Ak zasielate napr. SMS spravu na cislo do siete One v Rakusku / roamingovy partner/, SMS sprava bude korektne dorucena.
Ak budete zasielat SMS spravu na cislo do siete A1 v Rakusku, bud SMS sprava nebude dorucena alebo bude dorucovana a spoplatnena opakovane. Z uvedeneho dovodu Vam doporucujeme zasielat SMS spravy len do siete nasich roamingovych partnerov.
Na nasej internetovej stranke http://www.sk.o2.com/ludia/programy-o2-fer/roaming---eurotarifa.html mame aktualny zoznam roamingovych partnerov prostrednictvom ktorych mozete zasielat SMS spravy.
Nakolko nie su naplnene zakonne dovody odstupenia od Zmluvy o pripojeni, nie je mozne ukoncit Zmluvu o pripojeni bez Zmluvnej pokuty.\"
Telefonica O2 Slovakia, s.r.o.
Oddelenie starostlivosti o zakaznikov
Na toto som nemohla nezareagovať, zverejňujem svoju reakciu úplnú, aj s emóciami medzi riadkami.
"Vážená firma Telefónica O2,
s poľutovaním musím skonštatovať, že Vaša odpoveď rozhodne nenaplnila moje očakávania rovnako ako fakt, že sa zbavujete zodpovednosti za nesprávne poskytnuté informácie Vaším zamestnancom, konkrétne Kalatovičom Matejom z predajne v Auparku, na základe ktorých som s Vašou firmou podpísala zmluvu s viazanosťou na 12 mesiacov.
Skutočnosť, že garantujete zasielanie sms správ len do siete svojich roamingových partnerov nie je nikde na Vašej stránke zverejnená, rovnako, ako mi táto informácia nebola poskytnutá v predajni. Pre mňa, ako človeka, ktorý trávi veľa času v zahraničí a má veľa kontaktov v zahraničí je nemysliteľné, aby som mohla fungovať v režime, ktorý Vy zrejme považujete za normálny. Opätovne zdôrazňujem, že túto skutočnosť som uviedla v rozhovore niekoľko krát a napriek tomu mi Váš zamestnanec tvrdil, že ste pre mňa ideálny partner.
Navyše, základná myšlienka služieb mobilných operátorov spočíva v tom, že ich užívatelia sú mobilní, čo vyplýva už z názvu. Neviem, ako má odosielateľ sms vedieť, kde sa práve príjemca jeho správy nachádza, či náhodou nie je niekde za hranicami (a to môže mať celkom kľudne aj slovenské telefónne číslo).
Rovnako zarážajúce sú protichodné informácie z Vašej spoločnosti, vo Vašej písomnej odpovedi uvádzate, že sms bude spoplatňovaná pri opätovnom doručení, pričom na linke 949 som sa dozvedela, že platím len na prenos správy do sms centra, pričom počet doručení adresátovi sms už nie je mne spoplatňovaný. Rada by som sa dozvedela jednoznačné stanovisko Vašej firmy na spoplatňovanie takýchto služieb pochybnej kvality. Keď moja sms bola doručená sa slovenské mobilné číslo v Dánsku 12 krát (slovom: dvanásť krát), bude mi účtovaná 12x napriek tomu, že išlo o jednu a tú istú sms správu, ktorú som ja odoslala len jediný raz, pričom ku chybe došlo z dôvodu nekvality služby z Vašej strany? Nehovoriac o tom, že 12 násobné doručenie jednej a tej istej sms adresátovi v priebehu 3 dní adresáta tejto sms neskutočne obťažuje.
Navyše, ak si chce zákazník overiť, čo a ako ste mu účtovali, bez ohľadu na to, že ide o chybu vo Vašom systéme a teda na Vašej strane, účtujete mu za výpis 100 Sk.
Podnikanie Vašej firmy je z môjho pohľadu založené na klamaní zákazníka, pričom Vaša firma ani po upozornení neprevezme na seba prislúchajúcu zodpovednosť.
Firma, v ktorej som bola 10 rokov (oranžová), každú reklamáciu, nehovoriac, že ich závažnosť ani zďaleka nedosahovala tieto rozmery, riešila promptne zo dňa na deň ku spokojnosti zákazníka. A aby som nezabudla, za 10 rokov som reklamovala služby 2 krát, oba razy zlyhal ľudský faktor v predajni.
Vážená firma Telefónica O2,
túto sťažnosť som zverejnila predovšetkým preto, aby ste, na základe klamstiev, ktoré Vaši zamestnanci kľudne prezentujú pri získavaní nových zákazníkov, „neulovili“ niekoho, kto spojenie so zahraničím k svojmu pracovnému a súkromnému životu skutočne potrebuje. To, že Vám je ľahostajný Váš obraz na verejnosti, je len ďalším dôvodom na šírenie týchto informácií.
Vážená firma Telefónica O2,
na záver dovoľte, aby som Vám pripomenula Vaše reklamné slogany „na rovinu“, „pre mňa“ a „fér“. Myslím, že ja na čase začať sa podľa nich správať.
Nejednáte ani „na rovinu“, nie ste „pre mňa“ a nie ste ani „fér“. Keby ste boli, táto výmena medzi nami by nikdy nemusela uzrieť svetlo sveta."
Akúkoľvek radu z verejnosti na riešenie problému uvítam.