Telefóny sa menili, operátor ostával. Maximálne sa zmeniljeho názov. A tu sa zrazu čosi pokazilo – bol to môj polročný SamsungGalaxy Ace. Nuž čo, Nokie mi to síce nikdy neurobili, ale svet sa kvôli tomunezastavil. Vzal som teda telefónik domilovaného OrangeU (to je bývalý Globtel) s tým, že mi vypadáva zvuk priprehrávaní videí, hudby, hier, originálnych zvonení a tak. Dosť vážnyproblém, keď vám telefón nezvoní, aby vám oznámil, že máte dôležitý hovor,resp. vás nechá ráno pokojne spinkať namiesto toho, aby zreval: „Vstávaj doroboty ty debil, aby si mal z čoho platiť účty!“ (Áno, správne ste pochopili,používal som ho aj ako budík.)
Všetko prebehlo fajn, vrátenie opraveného telefónu aninetrvalo tých hrozivých 30 dní, ale šup šup do týždňa som ho mal doma ajs novým reproduktorom. Prídem vám domov a po polhodinovom vytešovanísa zrazu... ticho. Telefón opäť zmĺkol. Pri manželke nádherná vec, pri telefónenežiadúci stav. Takže opäť návšteva milovaného OrangeU a po ôsmych dňochbol telefón doma aj s novým sluchátkom (podľa vyjadrenia servisu). Znovaradosť, hry, videá, prichádzjúce maily, Rammstein, SMSky a ticho. No do p...
Takže znova do OrangeU (komu vadí to U, nech si trhnenohoU), ale keďže závada sa prejavila tretíkrát, čakalo ma čo? Čakalo maprekvapenie. Mysleli ste si nový telefón, že? A o čom by bol potomtento blog? Nie, nie. Čakalo ma vyjadrenie servisu, že závada sa u nichneprejavila. No dobre, veď možno ja som debil, vysokú školu som vyštudovalpreto, lebo môj tatko murár a mamka invalidná dôchodkyňa kúpili rektorovinový dom na Slavíne.
Prídem teda s „opraveným“ telefónom domov a po chvílinádhernej melódie originálneho zvonenia Terminated zase ticho. Dvakrát do p...Veď to zvonenie netrvá iba 5 sekúnd, čo s tým zase je? (Debilná otázka,či?) Takže opäť do OrangeU a opäť bye bye Samsung Galaxy Ace. Nebudem vásotravovať tým, čo sa dialo nasledujúce obdobie. Telefón bol totižv servise ďalších 8 krát a vždy sa vrátil s tým, že závada saneprejavila. Doma telefón chvíľu fungoval, potom zasa nie, zakaždým som hoodniesol do OrangeU, „starý známy“ pri pultíku sa len usmial, skúsil zvoneniea nič. Spísal reklamáciu a poslal do servisu. Na ôsmy krát došlatrpezlivosť servisu (všimli ste si, že nie mne ani pracovníkovi OrangeU?)a pripísal pod vyjadrenie „Závada sa neprejavila“ malú poznámku, že akešte raz budú robiť diagnostiku, zaplatím si za ňu. Kukám na pracovníka Orangeuoproti mne, že či si robia zo mňa srandu, a on že „Tu mi to podpíšte“.
No reku tento mi s tým nepomôže, možno maximálne kebysom potreboval vysvetliť rozdiel medzi sovou a delfínom. Tak že mi pomôže SOI,telekomunikačný ombudsman alebo možno priamo niekto v OrangeI. Odpoveď zoSOI nestojí ani za reč, alibistické drísty, pár viet vytiahnutých zo zákonníka,a na záver bombová hláška, že v mojom prípade vlastne ani nešloo rovnakú vadu, lebo raz mi menili reproduktor a druhýkrát sluchátko.Ombudsmanka pani Ghannamová mi pre zmenu odpísala, že vyjadrenie servisu jepreňu písmo sväté, lebo to sú odborníci, ale s OrangeOM sadohodla. že si u nich môžem zobrať nový telefón a akciu na 24mesiacov. Že dík. Nakoľko už moja láska k OrangeU pomaly chladla, prudkosom rozmýšľal, či si to s ním chcem rozdávať ďalšie dva roky. Ako poslednáprišla odpoveď priamo od mojej bývalej lásky, ale slová toho blbučkéhoreferentíka, ktorý sa vyhováral a odvolával na záväzné stanoviská všetkýchbohov v servise, sa mi tu nechce ani ťukať do klávesnice.
To bol koniec. Moje rozhodnutie bolo jasné, vydržím vovzťahu s Orangeom ešte tých pár mesiacov, aby som neprišiel aj o tiepovestné trenky a nemusel OrangeU zaplatiť za pokazený telefón celúmaloobchodnú cenu, ale po skončení viazanosti opúšťam svoju bývalú láskua idem za inou – milšou, krajšou a lacnejšou – s okrúhlymzadočkom a peknými dvojkami (resp. jednou dvojkou, veď vieme).
Hmmm, lenže posledná kvapka do pohára mojej takmernekonečnej trpezlivosti natiekla včera, asi dva mesiace pred vypršaním čakacejlehoty na oslobodenie sa od nenávidenej milenky. Dal som jej ešte poslednúšancu, odniesol som tam telefón poslednýkrát s tým, že už nemám čostratiť, maximálne mi fakt dajú nový. A čo sa nestalo: ZÁVADA SAPREJAVILA!!! TRETÍKRÁT! Vyhral som! Dajú mi nový telefón, ktorý už bude dúfamfungovať, a aj tak ich pošlem o dva mesiace do kelu. Že jaký pocit,že jaká satisfakcia? Tak sa tam usmievam na toho truhlíka v okuliaroch,ktorý márne dúfal, že ma už viac neuvidí, ešte mi niečo trepal, že kolegyňa topokašlala a poslala to omylom na opravu nie na diagnostiku (čo ja mám faktniekde) a na to šlahne, že tento telefón už nemajú v ponuke, takže mivlastne vrátia kúpnu cenu telefónu 1€ a predčasne zrušíme dodatokk zmluve. Telefón samozrejme vrátim aj s SD kartou a nabíjačkou,ale ako bonus si môžem u OrangeU zobrať už teraz nový telefóns viazanosťou 24 mesiacov. Sorry, vraciam diplom, toto sú podľa mňamachri. Nie ja. Takýmto frajerom patrí svet, ja som len potrava na ichprežívanie, spotrebný materiál, náboj do zásobníka pri love na gepardy. Vzdávamto, posledný výkrik odo mňa je tento blog. A teraz, keď som ho dopísal,som si uvedomil, že by bola blbosť hodiť ho do koša. Možno si ho prečíta aspoňjeden človek a to mi bude stačiť na to, že nebudem dve hodiny strávené pri jehopísaní považovať za zbytočné.
Nech máte so svojimi láskami k neživým veciam viacšťastia, ako som mal ja. Majte sa pekne.