99% voličov tu chceli mať naposledy komunisti

Ani Coca-Cola nechutí 99% ľuďom. Niektorí určite radšej uprednostnia iné nápoje. Ani na Mercedese by sa nechcelo voziť 99% ľudí. Niektorým je možno sympatickejší Bavorák, či Audina. Ani na Maledivy by nechceli ísť dovolenkovať všetci. Niektorým by tam možno bolo teplo a radšej by išli niekam za polárny kruh. Neviem si spomenúť na akokoľvek dobrú a lákavú vec (ak taká vôbec existuje), ktorá by vyhovovala 99%-tám ľudí. A už vôbec si neviem predstaviť, že by takou vecou mohla byť nejaká politická strana.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Politická strana bez programu. Politická strana, ktorá namiesto toho aby svojim vlastným, autentickým a hlavne zverejneným programom, životopismi a majetkovými priznaniami svojich zakladateľov, štandardne a férovo súťažila o svojho voliča na predvolebnom trhu. Programom, ktorý vyjadruje ich vlastné a autentické hodnoty. Nie. Oni namiesto toho hovoria "Vytvor s nami program občianskej iniciatívy 99%."

To znamená, že 99% registrovaných voličov tam má prísť a dohodnúť sa na spoločnom programe ich strany? OK, tak ja by som napríklad chcel, aby ten budúci národný futbalový štadión postavili bližšie k nášmu domu. Ale čo ak ho bude chcieť mať bližšie k svojmu bývaniu aj nejaký iný oprávnený volič? A už ani nechcem domyslieť ako tá debata o volebnom programe dopadne, ak sa takých nájde viac ako dvaja. Ak aj k dohode miliónov ľudí na všetkých bodoch programu príde, tak by bolo dobré aby potom aj všetci sedeli v parlamente a mohli to tam odkontrolovať (ja len aby sa na niekým navrhnutý bod programu nezabudlo...).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zdá sa, že zakladatelia strany, či iniciatívy 99% majú síce dosť peňazí, ale ani potuchy o tom, ako funguje marketing. Úplne najzákladnejšie pravidlo marketingu sa týka segmentácie trhov a cieľových skupín. V skratke sa to dá vyjadriť tak, že ak niekto ponúka všetkým všetko, tak to väčšinou v praxi dopadne tak, že neposkytne nikomu nič.

Takže chlapci, ja síce tiež nechcem nezamestnanosť, korupciu, imunitu... a všetko čo tam spomínate, ale aj keď nepatrím do toho vami spomínaného 1%, tak do tých vašich 99% rovnako nepatrím a ani nikdy patriť nebudem. Lebo mne to príliš smrdí takou nejakou komunistickou proletárčinou, na konci ktorej má zostať niekto podvedený. Veď 99% voličov tu chcela mať naposledy komunistická strana a všetci vieme ako to dopadlo.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  59x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
Pavel Macko

Pavel Macko

188 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu