Do zamestnania podľa životopisu, za prezidenta podľa rečí?

Keď čítam rôzne primitívnejšie či rafinovanejšie a niekedy až nápadne nenápadné pokusy ako ešte narýchlo očierniť, ohovoriť, či podľa možnosti aspoň akokoľvek spochybniť prezidentského kandidáta Kisku pred jeho voličmi, tak sa musím smiať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

Je nepochybné, že nielen pre pána Kisku, ale aj pre jeho konkurentov pracujú profesionálne marketingové tímy expertov na komunikáciu s verejnosťou. Keby som to chcel vidieť negatívne, tak by som ešte dodal, že všetkým je jasné z čoho týchto, určite nie lacných marketerov platí pán Kiska (výhradne zo svojich vlastných, už zdanených peňazí), ale len čert a sponzori vedia, či tí ostatní kandidáti dostávajú tieto drahé služby v rámci dobročinnosti komunikačných expertov... Ale budem to vidieť pozitívne a vychádzať z toho, že aj tie neúspešné prezidentské kampane sú pre našu ekonomiku prospešné, lebo predsa aj to reklamné odvetvie dáva ľuďom prácu a platí dane.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale iné je na tom zábavné, a to je problém marketerov, ktorí komunikujú proti pánovi Kiskovi. Ako do čerta ohovoriť niekoho, koho nie je za čo ohovoriť? Lebo ak niekto bol roky v politike, tak sa na neho už niečo nájde, ako politik predsa v niečom namočený byť musel..., ale ak má niekto transparentnú podnikateľskú minulosť, všetko priznané a zdanené a nerobí s ničím tajnosti, vrátane financovania vlastnej kampane, tak čo si na neho vymyslieť?

No jasné, je treba poukázať na to, že je bohatý a závisť voličov už zapracuje - veď ako môže niekto, kto je bohatý porozumieť bežnému človeku s jeho problémami? Ale sakra, ten Kiska je na porazenie, veď on cez toho Dobrého anjela dokázal, že bežným ľuďom s ich problémami rozumie ešte omnoho viac ako iní kandidáti... . No nič, keď to nejde inak, tak ho ohovoríme aspoň za to, proti čomu sa nemôže brániť a čo on sám priznáva.

SkryťVypnúť reklamu

Ohovoríme ho za to, že nie je skúsený v politike a že sa ešte nestihol naučiť pekne rečniť ako politici!

Ale sakra, veď voliči ho práve preto volia... . Ten Kiska musí byť pre marketerov konkurencie vážne na porazenie. Lebo on pre voličov predstavuje reálny obsah, kým ich kandidáti väčšinou len formu a vlastnou minulosťou nepodložené sľuby do budúcnosti.

Ťažko je ohovoriť slušného človeka.

Ján Galan

Ján Galan

Bloger 
  • Počet článkov:  247
  •  | 
  • Páči sa:  60x

Občan SR, Crisis & Change Interim Manager (D x V x F > R)Krízy podnikov aj celých brandží z nejakých lokálnych dôvodov vždy boli a vždy ich nakoniec vyriešil trh. Ale dlhovú a kvôli nej hospodársku krízu mohli politici spôsobiť iba preto, lebo im na to občania prenechali dostatok moci a peňazí. Je najvyšší čas im jedno aj druhé podstatne zredukovať. Zoznam autorových rubrík:  Krízový manažmentNezožerme im všetkoNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Radko Mačuha

Radko Mačuha

245 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

36 článkov
INESS

INESS

110 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

300 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

152 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu