Keď si z vás nczi robí srandu - II.diel

Písmo: A- | A+

Nekonečný príbeh pokračuje. V prvom dieli som písal, ako som sa dal zaočkovať prvou dávkou Astra Zeneca a ako mi o pár týždňov prišla pozvánka sms-kou na prvú dávku očkovania Pfizerom. Pfizer som zrušil, pozvánku na druhú dávku

Astry som doteraz nedostal. Už je to 14 týždňov aj dva dni.

Keby som sa spoliehal na nczi, asi by som sa nedočkal. Dal som sa po 13.týždni zaočkovať mimo poradia.
Zaujímavé, že na druhý deň mi z adresy vakcinacia@nczisk.sk prišiel mail:
Ďakujeme, že ste sa zaočkovali proti Covidu-19!
Chránite tak seba, vaše okolie a pomáhate našim zdravotníkom a zdravotníčkam v nemocniciach. Ešte raz, ďakujeme.

Po týždni od očkovania druhou dávkou som si chcel vybaviť digitálny covid preukaz. Pretože môj mobil je generácia ktorá nedokáže posielať ani mms-ky, išiel som do mojej zdravotnej poisťovne. Pani na priehradke mi po zadaní mojich údajov do systému oznámila, že mi zatiaľ žiadny digitálny pas nevydali.

Skúšam si to v počítači kontrolovať deviaty deň po očkovaní a stále sa dostanem iba k formulke:

! Momentálne nemáte vydaný žiadny Digitálny COVID preukaz EÚ.
Digitálny COVID preukaz EÚ je vydávaný na základe Vášho digitálneho záznamu. Ak systém nevie vygenerovať platný digitálny preukaz, znamená to, že došlo k nesúladu aktivít v minulosti, ktoré predchádzali vytvoreniu digitálnych záznamov občanov v systéme NCZI.

Potrebujem cestovať do zahraničia. Na ktorú lampáreň mám zavolať, aby som ten preukaz dostal? Čísla na ministerstvo aj na nczi (- Call Centrum Ministerstva zdravotníctva 0800 174 174, - Call Centrum NCZI +421 2 32 353 030) sú stále trvale obsadené.
Kedy si v tom nczi už konečne urobia poriadok? Nikdy?

Skryť Zatvoriť reklamu