Pod článkami sa o tejto kauze anonymne, ale i verejne k vyjadruje veľké množstvo ľudí, ktorí potvrdzujú, že uvedené praktiky a skutočnosti sú pravdou. Dokonca, sa ozývajú aj zamestnanci ďalších reťazcov, ako je Fresh, Kaufland, CBA, Billa, atď.
Podporte
Ak sa vám pozdáva tento konkrétny článok, podporte ho zvýšením karmy pod ním, aj na vybrali.sme.sk.
Ďakujem za podporu v ankete www.blogerroka.sk, môj blog postúpil do finále.
Celú kauzu odštartoval kolaps dvoch predavačiek Milk Agra, ktoré novinárom nahlásili záchranári.
Košice:dnes / Predavačky od únavy odpadávali
Na tento článok zareagovalo množstvo ľudí na stránke denníka i na FB profile.
FB-Pracujúca chudoba / Predavačky spustili lavínu
Košice:dnes / Predajne Milk Agro oblepili srdiečkami
Košice:dnes / Nie je firma ako firma
Košice:dnes / Inšpektorát v Milk Agro
Aj napriek medializácií prípadu sa zjavne nič nezmenilo, nakoľko pribudol ďalší kolaps zamestnankyne:
Košice:dnes / Ďalší kolaps v práci
Kedy sa situácia zmení a kedy budú potrestaní zodpovední? Ťažko povedať, pretože zamestnankyne sa o praktikách týchto firiem boja oficiálne vypovedať, keďže sa boja straty zamestnania a príjmu.
Je dôležité, aby sa zamestnanci na Slovensku zbavili strachu, pretože šikanovanie, bossing a mobing sa týka veľkého množstva ľudí vo všetkých sektoroch. Podľa najnovšieho prieskumu OZ KOVO sa viac ako 62 % zamestnancov na Slovensku sa stretáva s bossingom a viac ako 47 % zamestnancov sa stretáva s mobingom.

Rovnako dôležité je, aby sa zamestnanci organizovali, pretože samostatne nič nedosiahnu.
No a v neposlednom rade je dôležité, aby sa o tejto téme začala spoločenská diskusia, pretože Slovensko je jedna z mála krajín EÚ, ktorá nemá zákon o mobingu a bossingu a táto téma je na Slovensku zjavne TABU.
Je fascinujúce, že okrem regionálnych novín si tento problém žiadne médium nevšimlo.
Alebo, žeby sa už lámali ľady mlčania?
RTVS / Sťažnosti predavačiek v sieti predajní Milk Agro
Vážení čitatelia, skúsme vytvoriť spoločenský tlak na média, politikov i firmy, aby sa tento chorý stav zmenil. Bombardujte média, politikov, ale i firmy žiadosťami, aby sa týmto problémom zaoberali.