Jednoduchosť je vyriešená zložitosť

Výrok u nás pomerne neznámeho rumunského sochára a fotografa Constantina Brancusiho. Brancusi žil a pracoval v Paríži, pričom typickým pre jeho dielo bolo práve zjednodušenie formy. Ako tvrdil, jednoduchosť je základným predpokladom úspechu pre každý produkt.Že na tom niečo bude svedčí i fakt, že Brancusiho výrok sa stal mantrou pre väčšinu renomovaných producentov spotrebného tovaru a služieb. Ich produkty sú praktické, jednoducho ovládateľné, spotrebitelia im rozumejú

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako to dosiahli? Koncentrovali sa na produkt a nesnažili sa dosiahnuť príliš. Nekomplikovali ho. Rovnaký dôraz kládli na to čo neurobili ako na to, čo urobili. Svoj produkt predstavovali jednoducho a zrozumiteľne. Odmietali kobercové nálety zbytočných PR aktivít, ktoré boli viac o propagovateľoch ako o produkte samotnom. Mnoho kvalitných produktov sa neujalo len preto, že im ľudia nerozumeli. Zaujímavá je v tejto súvislosti štúdia Elke von Ouden z Univerzity Eindhoven, podľa ktorej temer polovica nových reklamovaných produktov funguje bezchybne. Príčinou nespokojnosti zákazníkov je neinformovanosť. Jednoducho nevedia, ako ich majú používať. Nerozumejú im. Ešte zaujímavejšie však je, že väčšina manažérov, propagujúcich tieto produkty sa pri požiadavke prakticky predviesť produkt ocitla v rovnakej situácii-nerozumeli mu a niektorí ho dokonca ani nedokázali spustiť. Ako má vypadať premyslené uvedenie nového produktu na trh? Povieme si nabudúce. [/content>

Ján Popovič

Ján Popovič

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Zoznam autorových rubrík:  ZdravotníctvoNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

91 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,078 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu