Reklama s týmito slovami sa spolu s ďalšími upútavkami firiem na výrobu alkoholu objavila na obrazovkách prakticky v každej prestávke programu Superstar. Súťaž sledovala predovšetkým mládež a deti vo veku 12 – 13 rokov. V priebehu častých prestávok atraktívne reklamy ponúkli mládeži alkohol rôzneho druhu minimálne dvadsaťkrát. Perfektne urobené spoty lákajú na život plný zábavy, nečakaných, nepoznaných a nezabudnuteľných príbehov. Po požití tohto zázračného moku sľubujú bezstarostný život. Aké jednoduché! Stačí si iba naliať a svet je odrazu gombička...
Nie je to tak dávno, čo sa v parlamente takmer odhlasoval zákon zakazujúci predaj rôznych nezdravých produktov v školských bufetoch. Rozmáhajúcou sa reklamou na alkohol a jej vplyvom na mládež sa však nikto zo zákonodarcov nezaoberá, pričom iniciatíva v tomto smere by bola vítaná. Reklama počas televíznych programov, kde cieľovou skupinou je mládež, by mala byť úplne zakázaná, prípadne by sa malo presadiť jej globálne (na všetkých kanáloch) presunutie na vysielacie časy po polnoci. Inak sa môže veľmi ľahko stať, že mladý, vnímavý a ľahko ovplyvniteľný človek bude riešiť svoje problémy podľa reklamou ponúknutej schémy – začne svoj nový príbeh. Len aby to nebol príbeh nového alkoholika.