Aby bolo jasno hneď na začiatku, patrila som už pod bývalý EuroTel cez päť rokov a bola som (a som) hrdá na to, že patrím do tejto veľkej rodiny, hoci tak často nerozpráva o svojej jasnej budúcnosti. Skrátka je mi tu fajn, páčia sa mi služby, akcie, prístup k ľuďom, reklamy. Všetko je skvelé. Až na to, že s premenou tváre sa zmenila i webová stránka a z pôvodných e-zones máme t-zones, ktoré postihol mierny regres. Otázka je, dokedy to bude trvať...
Od založenia mailovej schránky na spomínanom portáli som využívala jeden z najlepších vynálezov doby modernej, a síce SMS-notifikáciu. Takže vždy, keď mi prišiel mail, dostala som informačnú správu a poštu som si zo schránky jednoducho vybrala. No t-zones priniesli inovatívne riešenie a najnovšie sa stáva, že notifikácia síce príde, ale mail sa v schránke neobjaví. Človeka (tak trochu závisláka :)) to vie naštvať, ale keď čakám dôležitý mail s vypracovanými otázkami na zajtrajšiu skúšku, operátor ma informuje o jeho existencii a odosielateľ potvrdí, že bol naozaj odoslaný a po správe v mailboxe nie je chýru, ani slychu, to už dokáže vytočiť do nepríčetnosti skutočne aj takého flegmatika, ako som ja!
S druhým problémom sa stretávam pravidelnejšie a dokáže ma rozčúliť tiež vcelku pekne. Napríklad dnes, od rána sa snažím dostať do svojej mailovej schránky a už som asi dvestokrát zadala prihlasovacie meno a heslo v nádeji, že ma možno konečne pustí dnu, ale bez úspechu. Najďalej som sa dostala až medzi prijatú poštu, ale mail som už otvoriť nedokázala, pretože ma znovu vyhodilo von. Nepustí ma ani k faktúram, vlastne vôbec k žiadnym informáciám o mojom účte. Dnes to nie je také dôležité, ale čo sa bude diať, ak niečo z toho budem naozaj potrebovať? Stále sme tí, akože najlepší?
A posledná absurdita na záver: neviem, ako často potrebujete hovoriť s niekým kompetentným, kto by vám vedel poradiť s problémom. Ja nie príliš často, ale pri tom nedoručenom mailíku som si zaumienila spýtať sa niekoho, ako to vlastne funguje (resp. prečo to nefunguje). Na prvom čísle ma privítala automatová tetuška bľabotajúca niečo o účtoch, ponuke telefónov, atď. Na druhom čísle podobne, hoci v popise mali uvedené, že môžeme komunikovať priamo s ľuďmi, ktorí nám pružne pomôžu. Omyl. Automat mi príliš nepomôže :( Zvláštne, že na celom svete nie je dostatok ľudí, ktorí by boli ochotní sedieť pri telefóne a pomáhať zákazníkom. Zdá sa, že už dávno neplatí oné „náš zákazník, náš pán“.
Celým týmto článkom som nechcela povedať, že T-čko nemám rada. Naopak. Som hrdá, že som jednou z ružových. Chcela som iba poukázať na to, že majú zopár nedostatkov, ktoré ma, ako verného zákazníka, dosť rozčuľujú. Je smutné, že v dnešnej dobe sa nemôžeme spoľahnúť na také banálne veci, akou je i čítanie si vlastných mailov... (na jednom z najpoužívanejších slovenských portálov).