Minule ma v jednom nemeckom časopise zaujal článok ktorý opisoval 24 hodín v živote vedy. Článok sledoval rôzne vedecké tými v rôznych častiach sveta počas 24 hodín. Najviac ma ale zaujal Izraelský vedec, ktorý svojim výskumom analyzuje zápach z úst...
Napadá ma, že takého podobného vedca poznám aj ja. Je to Janko Tumidaj, syn Imra Tumidaja. Janko je chemik a vedec. Vyštudoval v hlavnom meste a zamestnal sa v cudzom hlavnom meste. Zamestnali ho ako absolventa vo veľkej farmaceuticko - kozmetickej spoločnosti.
Jedného dňa dostal Janko ambiciózny vedecký nápad - a to vďaka svojej bývalej priateľkyni. Nevedno prečo ( a ani to nechcem vedieť) ho napadlo, že ešte nikto nevymyslel deodorant na dámske intímne partie. Sprejový deo, taký malý do kabelky, ktorý (ako Janko sám vymyslel reklamný slogan) „ťa udrží sviežu taaaaak dlho..."
Janko ako nádejný reklamný mág si už aj sám vymýšľal názvy svojich produktov. Zneli asi takto:
„Pussy fresh"
„Pind-o-forte"
„Pipi Guard"
„Vagi 24"
„Pussy fresh light" a pre silnejšie nátury „Pussy fresh strong"....
Keď raz na porade odvážne hovoril o tomto svojom pláne výskumu, všetci manažéri najprv pozorne , potom rozčarovane a nakoniec pohoršene počúvali. Pohoršene vtedy, keď na flipchart začal chŕliť názvy svojich produktov....
Nasledovala okamžitá výpoveď. Darmo argumentoval a snažil sa upozorniť na to, že má v talóne šokujúcu prevratnú kampaň, ktorá roznesie konkurenciu. Kampaň vôní pre nezávislých ľudí ktorí radi šokujú - vône Calvin Klein Sausage, Calvin Klein Onion a unisex vôňa CK Bacon...
Čuduj sa svete: o rok uviedla farmaceuticko-kozmetická spoločnosť v ktorej Janko Tumidaj pracoval deodorant v spreji na dámsku intímnu hygienu s názvom „Fresh Cave" a „Fresh Cave Ultra" s účinkom počas 48 hodín...