Lajdáci, amatéri....buď na strane projektantov ciest, alebo na strane ľudí, ktorí cesty stavajú. Asi skôr projektanti. Nechce sa mi totiž veriť, že ak by bolo dielo postavené inak ako je v projekte, že by ho niekto skolaudoval, dal do užívania. Nevýhody umiestnenia kanálov v miestach kadiaľ prechádzajú kolesá Vašich áut sú snáď úplne jasné. Keď po kanále prejde denne 100,1000, 10 000 áut s hmotnosťou od 1t do 30t....je len otázkou času kedy nevydržia, prasknú, zlomia sa, utopia sa v "kvalitnom" asfalte. Je to úplne jednoduché a predsa tak zložité. Stále naivne verím, že to nie je zámer. Že to niekto nerobí naschvál, aby sa to a čas muselo opravovať a aby sa na tom zase niekto nabalil. Ale ak to tak nie je, tak potom...PREČO?Viac k tomu nemám. Iba som sa zamyslel.
4. feb 2020 o 18:47
Páči sa: 0x
Prečítané: 413x
Prečo máme kanále na cestách vždy v časti kadiaľ prechádza koleso Vášho auta......?
Ak ste vodič/vodička, iste mi dáte za pravdu a aj vy sa budete pýtať....prečo?Iste ste si to všimli. Kanále sú na našich cestách vždy v časti vozovky, kde prechádzajú kolasá Vášho auta. Nie v strede, kde by to bolo logické.....
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(0)