
V mysli sa mu vybaví reklama na Gillete. Mladý chlap si len raz prebehne žiletkou po tvári a hneď je dokonale oholený. Čo je ale dôležitejšie, vždy sa takáto reklama končí tým, že jeho hladké oholenie nezostane bez povšimnutia u nežnejšieho pohlavia. Čo si viac priať? Veď to je ten žiadaný výsledok. Podľa tejto reklamy sa teda jasne oplatí chodiť na rande oholený ako bábätko.
Ako tak ide cestou do kúpeľne zaujme ho v televízii reklama. Priemerné dievča sa v nej zmení vďaka make-upu ( alebo farbe na vlasy, rúžu...) na krásnu populošku. Podobne ako v prípade mužských holiacich potrieb sa aj táto reklama skončí v mužskom objatí. Ale... Tento krásavec má starostlivo vypestované dvoj-dňové strnisko. A tu je ten háčik. Ak sú teda tieto reklamy určené pre ženy (väčšina mužov nevie pomenovať rozdielne odtiene červenej) tak aj títo krásavci sa potom logicky páčia ženám. A fakt vo väčšine týchto reklám nie sú dokonale hladko oholený.
Tak potom kde je pravda? Páči sa ženám viac baby face alebo strnisko?
P.S. Ja sa páčim sa si práve tak jemne zarestený:)