Filip Kachnic
Návrh na zlepšenie kvality služieb v UPS Slovensko
23. júna 2011, asi o 13:45 zazvonil zvonček a pohľadom cez okno som zistil, že pred domom vrčí čierne UPS auto. Po pozdrave a skontrolovaní adresy som bol oboznámený o fakte, že mám zaplatiť 10,90 Eura za zásielku. Nemal som pri sebe hotovosť, iba platobnú kartu, ktorou ale nebolo možné zaplatiť. Na otázku, či je možné zaplatiť poštovou poukážkou, som dostal negatívnu odpoveď. "Mohli by ste sa zastaviť zajtra?", spýtal som sa. "Vyberiem si peniaze v automate", ešte som dodal. Pracovník z UPS súhlasil a povedal, že prijde zhruba v rovnakom čase. Na druhý deň o 11:40 zazvonil zvonček znova. Bol to pracovník s UPS. Peniaze som ešte vybrané nemal. "Kto bude platiť ten benzín?", spýtal sa. Potom nastúpil s mobilom pri uchu do auta a odišiel.