
Mama, mne sa chce kakať...
Tak takto začína najnovší nepodarok hovoriaci si reklama. Do pozornosti sa nám dostáva starý známy voňavý rozprašovač do WC - Brise one touch. Po našom hltač prdov a zápachu. Určite si ho pamätáte z reklamy s malým japonským chlapcom, ktorý kadil na obrazovke viac ako rok.
A čo reklama s nasprostalým manželom, ktorý smrdí a namiesto toho, aby sa išiel osprchovať lieta okolo samospúšťacieho zázraku.
Konkurentom na trhu je Airwick. Úlohy predávajúcich sa v tomto prípade zhostili zvieratká. Mama slonica si tak poradí so smradľavými ponožkami svojho manžela a pštrosica vyvetrá po smradľavých deťoch od prasač(c)ej susedy celý dom.
Vráťme sa ale k osviežovaču Brise. Reklama je postavená na hlbšej zápletke. Malý chlapček, výrazne zblbnutý svojom bláznivom matkou, potrebuje ísť na záchod. Ale nechce ísť na normálny záchod, kde prdy smrdia a niekedy sa nedá ani spláchnuť. Chce ísť na záchod ku Karolovi.
Ale prečo? Čo je lepšie na Karolovom záchode? Čo má Karol a chlapec X nie? Čo bráni chlapcovi urobiť potrebu doma?
Matka nechápavo krúti hlavou.
Karol má predsa na hajzli osviežovač Brise one touch!!!!!!!!!!!
Čo z toho všetkého vyplýva? Stačí nájsť Karola a dobre sa vysrať...