
Ponúka tovar za lákavé ceny. Ani „vôňa“ vnútri nikoho neodradí.. Sú na každom kroku. Kvantita za cenu kvality. Je pravda, že v dnešnej dobe sa spotrebiteľ zameriava najmä na cenu. No tu platí dvojnásobne výrok, že nie sme takí bohatí, aby sme kupovali lacné veci. Pre tých nemajetnejších sú vhodným riešením. Pritom ostatní podnikatelia strácajú svojich návštevníkov. Predavač, ktorý je taký zdvorilý, nás so smiešnym prízvukom presviedča, aké to má všetko skvelé. To sa skutočne „nedá“ odmietnuť. Len si kúpte, však je to lacné. A my, si pravdaže kúpime. A zaplatíme o sto korún menej. Ale približne rovnako zaplatíme za tovar vo výpredaji. Jedna známa mi raz povedala, že radšej si počká na zľavu v obchode, ako by mala ísť k Číňanovi na návštevu, pretože jeho výrobky vydržia zväčša veľmi krátko. Sú vyrábané „horúcou ihlou“ a tak isto sa za horúca predávajú. A tie naše výrobky? Kde sú? Je to jednoduché. Kto hľadá nájde...