
Predstava je taká, že každý telefónny automat by zároveň bol prístupovým bodom k internetu. Väčšina automatov je pripojených k digitálnej ústredni, preto by stačilo zriadenie DSL pripojenia a inštalácia kvalitného prístupového bodu. Signál by sa do okolia v rozsahu 100 až 300 metrov šíril prostredníctvom bezdrôtovej siete (wifi vo voľnom pásme 2,4 Ghz). Pripojiť by sa mohol ktokoľvek v dosahu signálu ale s časovým obmedzením. Každý by mohol byť pripojený určitú dobu (30 minút) a potom by sa mohol opäť pripojiť, aby príležitosť dostalo viac ľudí.
Uvedenú službu by Telekom mohol brať ako reklamu svojich ďalších služieb, prípadne to spojiť s reklamou dcérskej spoločnosti t-mobile. A možno by sa na prevádzku dali získať prostriedky z fondov EÚ ako možnosť informatizácie spoločnosti.