Do knihy som napísal o neporiadku a anarchii na uvedenej stanici a jej dvojičke - Bratislava - predmestie. Išlo mi o to, že napriek takmer každodennému dvojnásobnému prechodu uvedenými stanicami, som tam za niekoľko rokov nevidel príslušníkov Železničnej polície. Tomu zodpovedá správanie ľudí na uvedených staniciach. Požiadal som napr. aj o zverejnenie štatistiky o množstve pokút udelených na uvedených staniciach v roku 2006. Nevšimol som si, žeby bola Kniha označená názvom niektorej zo železničných spoločností a veril som, že sa hádam dostane moje volanie ku kompetentným.
Asi po týždni mi došiel obyčajnou poštou list ŽSSK (Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.), zo sekcie alužieb zákazníkov, že predmetná sťažnosť nepatria do ich kompetencie a postupujú ju Železniciam Slovenskej republiky (ŽSR). Odtiaľ mi zakrátko prišiel už doporučene list podobného znenia, ale s tým, že moju sťažnosť postupujú Železničnej polícii, ktorá je kompetentná. Čosi som si pomyslel, ale nuž dobre... .
Včera mi manželka po príchode domov oznámila, že opäť mám doporučený list na pošte. Včera som ho nestihol vybrať a dnes som sa vybral poň na poštu. Pracovníčka za okienkom mi hovorí, že pred chvíľou bola manželka, ale aj tak by jej ten list nevydali - že to je do vlastných rúk. Pozerám - Železničná Polícia GR. Čudujem sa, že odpoveď na sťažnosť ide do vlastných rúk...
Ešte viac som však zostal zarazený doma keď som túto "preveľmi dôležitú" zásielku otvoril. Z GR Železničnej polície mi oznamujú doporučenou zásielkou do vlastných rúk, že moju sťažnosť postupujú z dôvodu miestnej príslušnosti na Oblastnú správu ŽP Trnava...
Nuž odpoveď na otázky či riešenie problému som nedostal, hoci som dostal listy od troch inštitúcií. Nejde mi ani tak o slovnú odpoveď ako o skutočné riešenie problému. Tej odpovede sa asi predsa dočkám, len rozmýšľam či príde kuriérom alebo mi ju nebodaj doručí osobne náčelník ŽP. Možno to bude námet na ďalší blog.