Nevychádzala som z údivu,odkiaľ také malé dieťa poználogo banky.Pripisovala som to jej nadriemernej inteligencii.Z omylu mavyviedla jej matka,ktorá mi vysvetlila,že napriek tomu, že sa hrá vovedlajšej izbe,akonáhle začuje známu zvučku,pribehne a fascinovaneodsleduje možno už po stý krát reklamný spot uvedenej banky a zasa bezzáujmu odkráča ku svojím bábikám a macíkom.Je pozoruhodné ako dobrecielená reklama dokáže upútať aj tú najmladšiu generáciu,ktorá akjej to zostane zafixované v pamäti ,sa raz stane potenciálnymzákazníkom.Sára sa však evidentne nedá reklamou ovplyvniť ,aspoň zatiaľnie pretože už za najbližším rohom spozornela a vecneskonštatovala:"Aha a tu je ČSOB-čka."!Asi aj táto banka má dobrývideoklip na upútanie pozornosti.
Z čias môjho detsva si pamätámna jedinú reklamu "o inštitúcii čo varí za vás".Vtedy sa ma tobytostne nedotýkalo,lebo variť som nemusela.To aby sme nevyzeralipodvýživene mala na starosti moja babka. Uvedenú reklamu neuznávala a tvrdila, že je len pre lenivé ženy.Počula som to poodvysielaní každej reklamy a považovala som to už za jejsúčasť.Napriek sparťanskej výchove mojej babky služby"tej čo varí zavás" občas využívam v stave núdze a z dôvodu deficitu času,nie pretožeby mi chutila. Takže ma reklama ovplyvnila,aj neovplyvnila.Najväčšiuradosť mám ,že už tak nehučia a nebudia ma zo spánku,keď sladko zaspímpred televízorom.