Dávid Kozmann
Digitalizácia na Slovensku resp. ako zarobiť na ľudskej nevedomosti
Každý dnes šetrí, teda aspoň sa o to snaží. Avšak veľké množsto výdavkou v našom živote je zbytočných a priamo súvisia práve s nevedomosťou. Ako to? Objasnenie príde v následujúcich riadkoch na veľmi aktuálnu tému posledných dní a tou je vypínanie analógového vysielania, ktorej sa pevne chopili predajcovia elektroniky. Z jednej strany sa na nás valí reklama z televízie, z druhej strany letáky v schránkach ponúkajúce rôzne set-top-boxy. Menej technicky zdatný človek, alebo starší ľudia sa zľaknú a už utekajú do najbližšej elektro-predajne. Takýto ľudia sú pre predávajúcich ľahkým terčom a žiaľ drvivá väčšina predávačov na ploche predajne je platená províziou z predaja. Tak prečo by Vám nepredal box, anténu či rovno aj televízor aj keď ho možno vôbec nepotrebujete. K tomu Vám ani nepredá pre Vás najlepší produkt, ale ten z ktorého má vyššiu províziu z Vami nadstavenej cenovej kategórie.