Účinnejšie ako Actimel

Alebo sa to dá povedať aj ináč, šťavnatejšie, veď takmer vždy je reč o voľajakej kolike súvisiacej s kvalitou „práce“ vlastných čriev, fajnovejšie brucha a všetci viete, že v tej reklame je Actimel a jeho účinky nedostižný. Žiadne nafúknutie, žiadna galiba, to jednoducho vyfučíte ako detský balónik a potom už iba pohoda! A ak by to náhodou nevyšlo, tak vám výrobca vráti peniaze a to sa veru doteraz nikdy nestalo, lebo žiadna novinárska klebeta, ani len v bulvárnych médiách v národe nezarezonovala a som si istý, že také niečo pikantné by sa ututlať nikomu nepodarilo. Lebo raz darmo, v novinách sa realizovať a predviesť, to je háklivá vec, to už je čierne na bielom, neodškriepiteľné, dôkazné a ak voľačo nie je v poriadku tak aj napadnuteľné a žalovateľné a odkedy tu vydavatelia poprehrávali tie veľké peniaze napríklad s expremiérom Ficom, čo svoj vzťah k printovým médiám najradšej predvádzal akurát takto, nie je vôbec o čo stáť! Lebo ak sa tak akosi naviac treba aj ospravedlniť, je tu nielen finančná strata, ale aj ujma na vierohodnosti a korektnej povesti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nielen v denníkoch sa z času na čas objaví, ten svojim spôsobom málo príťažlivý stĺpček s titulkom oprava a ešte oveľa horšie je to vtedy, ak tam svieti priznanie ospravedlnenie, lebo to už nie je naplnenie vnútornej potreby priviesť veci na správnu mieru, ale trepnúť sa do pŕs a priznať sa – mea culpa, mea maxima culpa, podľa názoru iných, predovšetkým súdov, to bolo celkom ináč!

A tak som si aj dnes našiel v svojom denníku SME, hneď na titulnej strane, to málo povznášajúce priznanie takejto chyby. Ohováranie a opis dávnych činov Ing. Jána Slotu, tak, ako ho SME uverejnil 20.3.2008 a 15.4.2008, sa stalo predmetom rokovania na súde Vydavateľstvo tohto denníka, spoločnosť Petit Press a.s. tak zasiahlo do zákonom chráneným práv osobnosti - je to tam naozaj čierne na bielom – a presne týmto sa podľa rozhodnutia Krajského súdu v Žiline, Ing. Jánovi Slotovi ospravedlňuje. A potom je tam ten stĺpček, výrazne vytlačený, so všetkými náležitosťami a iba pravdivo, ako nariadil súd a keď som si ho prečítal bolo mi jasné, že je to pokračovanie reklamy Actimelu. Po tomto ich v SME a v ich vydavateľstve nafukovať, či dokonca bolieť brucho vôbec nebude! Slovo je väčší zázrak, než voľajaké „vypúšťanie vetrov pod vplyvom dobrého jogurtu“ a ak je ponúknuté jednoznačne predpisovo, tak ako to prikáže súd, má dokonalé účinky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž veru tak, prečítajte si to najradšej sami, potešte sa osobne, stojí to za to, sila aj tej najpresvedčivejšej reklamy sa tomuto „priznaniu si omylu“ jednoducho vyrovnať nemôže! Veď nie nadarmo sa hovorí, že aj láska je iba slovo, hoci mnohým táto múdrosť občas uniká!

Stanislav Krištofík

Stanislav Krištofík

Bloger 
  • Počet článkov:  2 342
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyskusal som si v zivote tolko dobreho i zleho, ze mi moze zavidiet aj Hrabal. Vzdy som zostal optimistom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Marian Nanias

Marian Nanias

274 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karol Galek

Karol Galek

116 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,081 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu