
Od malička ma učili, že je dôležité zanechať dobrý dojem a udržať si dobré meno. Snažia sa o to firmy, média jednoducho každý chce zaujať lebo predsa dobré meno predáva no nie? Vďaka tomu si teraz nemôžte v kľude pozrieť film ani popočúvať rádio, pretože šikovní obchodníci vymysleli stratégiu menom reklama na získanie pozornosti.Ale v reklamnom svete sa v posledných rokoch udržiava trochu iná móda čo sa týka zaujatia ľudí a propagácie výrobkov. Dalo by sa povedať, že sa preferuje negatívny spôsob. Čím väčšie nešťastie alebo nechutnosť, tým lepšia propagácia.No a znova sa dostávam k tomu, že za všetko môžu aj tak len samotní ľudia. Ak by nebol dopyt nebola by ani ponuka.Čo si ľudia prečítajú ako prvé? Klebety, nehody a nešťastia, ktorými nás každé ráno zásobujú rôzne bulvárne plátky a paradoxne majú perfektnú čítanosť, pomaly lepšiu ako odborné alebo špecializované seriózne časopisy. Aj taká televízia vie ako na to. Dobrá sledovanosť sa udržiava na hororoch, skutočných príbehoch plných drastických udalostí a dobré televízne noviny sú len tie, ktoré su naplnené samými nešťastiami a úmrtiami. Okey, ja chápem, že svet je krutý a realitá nie je ružová, ale práve preto by sme sa mali snažiť vyhľadávať skôr tú radosť, optimizmus a šťastie. Podľa mňa by sa nám lepšie žilo a menej by sme sa nervovali, lebo stres je pomaly častejšia príčina úmrtí ako AIDS :P. Najlepšie je snažiť sa nájsť na všetkom niečo pozitívne, lenže ako keď sa na nás zovšadiaľ valia samé nešťastia a príčiny prečo skočiť z mosta. Ja som si povedala, že začnem byť aký taký optimista a odvtedy mi je omnoho lepšie a lahšie sa dostávam cez tie obrovské prekážky čo mi život nadeľuje.