
Ako som už spomínal, zmien nie je až tak veľa, ale aj napriek tomu sa nejaké tie novinky našli.
Z exterieru sú to hlavne nové bixenonóve svetlá, ktoré majú natačací systém do zákrut, nové denne led-diody, ktoré su umiestnené v dolnej časti svetiel, chrómované lišty, nové farby lakov a taktiež nové 19 palcové disky.
Interier dostal nové čalúnenia, prepracovanejšia je prístrojová doska s vylepšenou DVD navigáciou. Ku komfortu tiež prispieva nový zabudovaný telefón s bloothoot funkciou, spätné zrkadlo ma v sebe zabudovanú technológiu, ktorá umožnuje sledovať mŕtvý uhol a tak nič netušiaceho vodiča o predbehovanom aute upozorniť.
K bezpečnosti patri hlavne asistent vybočenia z jazdného pruhu, ktorým už disopnuje väčšina áut v tejto kategórrii.
Pod kapotou bude pracovať vylepšená verzia motora V6 TDi, ktorá bude silu 233 koní prenášať na všetky štyry kolesá a ručička ukazovateľa rýchlosti sa zastaví až na hranici 236km/hod a to všetko zvládne pod 9,6L/100km, čím sa dostala do normy EURO 5.
Ponuka motorov je však oveľa väčšia. Z najznámejších napr. vyberiem motory V6, V8, W12 , ktoré budú disponovat silou od 241 po 450 koní.
Čo však ale Automobilka VW neplánuje zmeniť je základná stanovená cena: 2 248 555 Sk...
No čo už...za štýl a eleganciu sa platii...