
Vyhnem sa komentovaniu spustenia predaja, ktorý mal začať v stredu 23.09.09, ale vďaka profesionálnemu prevedeniu partnera SFZ začal až o viac ako 24 hodín neskôr.
Čo ma však zaujalo na celej tejto tragikomédií, je bohorovná arogancia príslušného orgánu, zodpovedného za organizáciu.
Predaj lístkov:
Keďže som mal v pláne rezervovať si lístky za 35€, príp. za 20€, skúšal som šťastie s I. a s II. kategóriou. Márne. Asi 20 sekúnd po spustení predaja boli vypredané. Šťastie som mal až pri III.kategórií za 10€, následne som obdržal potvrdzujúci email o rezervácií. Avšak zmienka, kde a kedy si môžem vyzdvihnúť lístok, ani náznakom. Ani na stránke organizátora. Ani na stránke doposiaľ uplne neznámej CK. To pravdepodobne ostáva na mojej fantázií.
Dovolím si tvrdiť, že lístky I. a II. kategórie sa do predaja ani nedostali. Ak aj ano, v minimálnom množstve. Preto sa pýtam - kde sa podel zvyšok lístkov? Je v poriadku, že organizátor podujatia je absolútne nepripravený na online predaj? Je v poriadku, že hlavní predstavitelia odmietajú odpovedať na základné otázky? (koľko lístkov z ktorej kategórie sa dostalo do predaja?) Je v poriadku, že bol použitý neoverený systém online rezervácie lístkov? Prečo neboli informovaní kupujúci o mieste vyzdvihnutia lístkov?
Proste - na Slovensku je to tak ...