Včera som si myslel, že dám ľuďom zopár rád do podnikania (ak budú mať záujem). Potom to sklzlo do témy marketing 3.0, čo je moja obľúbená téma, nakoľko je to niečo čo vyzerá novo, ale je to asi tak ako s módou, ktorá sa stále vracia. Rozmýšľal som o tom, čo tých ľudí tam bude zaujímať. Ak by som urobil prednášku o tom, že za 6 minút a 40 sekúnd Vás všetkých naučím ako zbohatnúť, tak na to si netrúfam. Môžem iba zdieľať svoje skúsenosti z praktického života, ktorý sám žijem.
Prišiel som iba na to, že ak chceme dostať zákazníka k tomu, aby začal rozmýšľať ekologicky musíme s ním prejsť narýchlo jeho život. Možno sa Vám to bude zdať trošku scestné, ale nie je to nič čo by bolo nenormálne. Marketing, manažment, vedenie ľudí, personalistika, a ďalšie príbuzné odbory vychádzajú z podstaty človeka. Najdokonalejší fungujúci projektový manažment je naše telo. Niekedy je to vynikajúce, inokedy zlyhávajúce. A hlavne ide o to, že funguje.
Brand marketing musíme vnímať ako život človeka a jeho potreby:
- ako dieťa potrebuje vysvetľovať novinky donekonečna, kým ich samo nepríjme za vlastné
- ako žiak, ktorý sa učí čo, prečo a ako
- ako študent, ktorý samostatne rozmýšľa a dokáže si veci zdôvodniť
- ako rodič, ktorý musí rozmýšľať ako efektívne fungovať a nakladať s financiami
- ako starý rodič, ktorý si cení najviac kvalitné veci, lebo bol celý život obklopený nielen kvalitou ale aj nekvalitným tovarom a preto jeho vnímanie je najhodnotnejšie.
Takto by asi vyzeralo mojich 6 minút a 40 sekúnd, alebo zajtra ráno vstanem a napíšem si do poznámkového bloku niečo úplne iné. Fakt neviem.