Posteľ mala byť dodaná do šiestich týždňov a naozaj do tej doby ju aj doviezli. Zatiaľ všetko OK. Len keď sme posteľ rozbalili, ostali sme stáť v nemom úžase.
Látka na epede bola zošitá presne uprostred. Šev bol hrubý ako ukazovák chlapa a dvíhal látku do niekoľko centimetrovej bariéry! Tak toto hádam nie! Dcéra nie je žiadna precitlivelá krehotinka, princezná na hrášku, ale na takom lôžku sa nedá spať!
Neostalo nič iné, ako posteľ reklamovať. Pani na telefóne ochotou neoplývala, ale sľúbila poslať na druhý deň technika na obhliadku. Keď sme sa ho nedočkali ani na tretí deň, opäť sme zdvihli telefón. Zamestnankyňa obchodného domu nám povedala, že taká posteľ je v poriadku, dá sa používať/!/ a žiadna reklamácia sa nedá uplatniť. To sme už sadali do auta a vybrali sa osobne do predajne na Zlatých pieskoch. Ešte raz sme prešli celý výstavný priestor predajne, žiadna vystavená posteľ nebola riešená s hrubým švom, čo by sa ťahal stredom postele.
Napriek tomu nám zamestnankyňa obchodu tvrdila, že je to bežná vec, že tak sa postele dodávajú, že ak chceme, môžeme sa zbaviť poťahu a nechať epedu bez neho. Lenže naše prianie bolo iné! Chceme mať epedu potiahnutú a za poťah sme predsa doplatili !! Reklamáciu predavačka neprijala.
Na ďalší deň dcéra zavolala priamo výrobcovi do Čiech. Milá pani na telefóne povedala : samozrejme - a poslala technika na vyriešenie problému.
Márne sa snažím prísť na to, čím to je, že inde sa dajú riešiť problémy milo a ochotne, len u nás nie?
Za tovar sme riadne zaplatili a za svoje peniaze predsa môžeme požadovať tovar v zodpovedajúcej kvalite a prevedení!
Prečo, keď sa na Slovensku domáham slušne svojich práv, som otravná ženská a v zahraničí milosťpani?