Patrím k týmnešťastníkom, ktorí si poskytovateľa internetu veľminenavyberajú. Samozrejme ma už naštvali nespočítateľnekrát.
Zúril som, keď som prechádzalz dial-up na Turbo, dial-up mi nezrušili kompletne, a tak som muselzaplatiť za niečo, čo som už nepoužíval.Zúril som, keď mi v piatok, vposledný deň v mesiaci, dial-up zrušili a „ zabudli „aktivovať Turbo.Zúril som, keď mi na mojusťažnosť technik povedal, že už ma nezapne, lebo mu už padla,cez víkend nerobí, v pondelokmá voľno, v utorok má inú dôležitejšiurobotu.....takže až v stredu.
A potom to dlho fungovalo bezproblémov....Zrazu začali výpadky. Najskôrsporadicky, potom častejšie a ja som sa stal pravidelným „volačom „ na ich „ technickú podporu “.
Zúril som, keď mi volali zdomu, že zasa nejde internet a čo je s tým.Zúril som, keď vypadávalv čase, keď ho bolo najviac treba.Zúril som, keď mi na podporetvrdili, že reštartovali okruh a už je u nich všetko v poriadkua keď to nejde, na vine je môj modem a treba ho ísťreklamovať.Zúril som, keď mi napriek tomu,že som nič s modemom nerobil, internet za pár hodínzázračne začal fungovať.
Rezignoval som, už som nenadával,len som slušne poprosil o reštart okruhu a čakal, čo sa stane. Aminulý týždeň mi nečakane nejaká dobráduša na druhej strane oznámila, že s modemom Glitel 318 RI súdlhodobo problémy a tak ponúkajú na tento modemnovú verziu firmware, ktorá by mala tieto výpadkyodstrániť.
Odvtedy som problém nemal, ajkeď mi je jasné, že týždeň je krátka doba.Takže, aby som sa dostal k tejpochvale........Zrejme sa sem tam aj v T-Come nejaké analýzyvyhodnotia v prospech zákazníka. A spomenú si naneho nielen vtedy, keď ho lovia do svojich sietí.A niekedy mu dokážu ponúknuťaj niečo, čo mu pomôže.Pri štandardnej spoločnosti, ktorási svojich zákazníkov váži, by som sa o takomtodačom ani nezmieňoval a považoval by som to za normálnuvec, lenže T-Com je T-Com.
Vyslovujem teda pochvalu môjmuposkytovateľovi internetového pripojenia, že ma konečne, poasi piatich mesiacoch a dva mesiace pred ukončenímviazanosti, zbavil trápenia s pravidelnými výpadkamispojenia aktualizáciou firmwaru.
No a pre tých,ktorí používajú Glitel 318 RI a majúproblémy s výpadkami internetu, novú verziu firmware si môžete stiahnuť tu.