Termínovaný vklad som sizaložil v Trenčíne. Na moju veľkú smolu som sapresťahoval a samozrejme som chcel mať k svojim peniazom prístupaj v mieste môjho momentálneho bydliska.Moja požiadavka znela: Previesťpeniaze do pobočky v Partizánskom , zrušiť termínovanývklad a peniaze vložiť na obyčajný účet v prípadeže by som ich potreboval hneď
Z môjho pohľadu banalita. Prebanku neriešiteľná záležitosť. Vraj sa to nedáa že musím do Trenčína. Skúsil som druhúpani , tá povedala, že to ide , len si to musí overiť, bohužial, overovala u takej, ktorá tvrdila , že to nejde.
Po mojom nesmelom návrhu , čisi to nemôžu overiť priamo v TN , len bezmocne pokrčilaplecami , vraj nemá na nich číslo.V skratke : Prinútilsom ju isť pre zoznam pobočiek , kde vyhľadala číslotelefónu , bohužiaľ tá správna pobočka tamnebola , prinútil som ju napriek tomu zavolať do inej pobočkyv Trenčíne, kde jej na moje potešenie povedali, že to ide.
Ako to funguje? V banke, v ktorej sombol, bolo treba nechať moju vkladnú knižku a občianskypreukaz a po uvedené veci si prísť o také 3hodinky , čo som rezolútne odmietol , načo sa pani urazila ,že jej neverím. Tak či tak som odmietol a nezostávalomi nič, než si tam 2 hodiny odsedieť, lebo z nejakéhodôvodu jej nestačilo opísať si údaje z OP , onaho ešte musela 2 hodiny žmoliť v ruke. Poslala mailom žiadosť doTN na uvedenú transakciu , bolo treba dúfať , že v TNsi niekto tú žiadosť prečíta a pošle odpoveď.Taksa aj stalo.Trvalo to 2 hodiny a aj tak mi úplne nevyhoveli ,lebo peniaze mi nepresunuli na bežný účet , ale miich strčili do ruky. Rezignovane som ich vzal a sľúbil somsi , že sa tam už nevrátim.
To som pozabudol , že som kedysi predrokom uzatvoril Zmluvu o Úverovej karte.
Sporiteľna umožnila klientomWinterthuru v jej bankomatoch pozerať stav účtov pridôchodkovom sporení a na oplátku ako " bonus" poskytla klientom Winterthuru úverovúkartu.Zadarmo a bez poplatkov za vedenie, samozrejme. Lenže zabudliuviesť , že iba na rok. Zrušiť ju bolo treba písomne naadrese centrály. Čo som aj urobil. Za dva dni mi volali z BA, že to takto nejde a že na každej pobočke na Slovensku mi kartuzrušia. Tak som šiel. Podávali si ma od jednéhostolíka k druhému, až som sa nakoniec ocitol privchodových dverách. Nikto nič nevedel.Zisťoval som v BA, čo sa deje a po sérii telefonátov som sa dozvedel, že áno , v každej pobočke dostali prípis nazrušenie a inštrukcie. Na Partizánske asi zabudli. Znovatam nikto nič nevedel. Nikto sa ani neunúval zdvihnúťzadok a nikto nebol schopný zdvihnúť telefón aoveriť si to.
Až potom , ako som začal byť mierneironický a spýtal som sa , či mi to vybavia, ak imposkytnem číslo na ich centrálu , začali hocineochotne , ale predsa len konať.Hotovo.Úverovú kartu mámaj ja, aj manželka zrušenú , hoci to neviem isto , pretožetá pani na mňa pôsobila dojmom , že napriekinštrukciám stále nevie, čo robí.
Na veci, ktoré nepoužívam, zabúdam. Tak isto som zabudol aj na túto kartu. A ajkeby som nezabudol , tak by som nevedel , že už za jej vedenieplatím poplatky. Nikde takáto informácia nebolauvedená , nikto zo Slovenskej sporiteľne sa neunúvalnás o tejto skutočnosti informovať.
Považujem to preto za zavádzaniezákazníka.
Informáciu o spoplatnenímám od človeka pracujúceho pre Axu , čiže od človeka, ktorého je možné považovať v tejto súvislostiza dôveryhodného , preto ak máte tútokartu a nepoužívate ju , bežte si ju zrušiť , lebo Vásmôžu časom zaskočiť poplatky , ktoré nečakáte.
Veľa šťastia.