Ospravedlnil sa, že moja migrácia z predplatenej karty na pušál sa nevydaril, a povedal mi, že môj paušál "Pre mňa 70" prepíšu na moju pôvodnú "O2 Jednotka" SIMkartu, a tú druhú mi rušia, a že nemusím ísť nikte do predajne, nemusím poslať späť nič, oni to všetko vybavia. Spýtal sa ma, kedy s tým môžu začať. Odpovedal som, môžu to hneď. Odpovedal mi, chvýľku to potrvá, ale potom mi zavolá späť.
No to som zvedavý - som si zamyslel.
A čudujte sa, on mi zavolal... Oznámil, že prepis sa podaril, a aby som mobil(-y) vypol a znovu zapol, aby sa na kartách objavila zmena; a že mi budúci týždeň pošlú novú zmluvu, kde už bude k paušálu "Pre mňa 70" uvedené moje pôvodné číslo O2 Jednotka, a na ňu sa bude sťahovať záväzok (kvôli zakúpenému mobilu), a aby som bol taký láskavý, a poslal by som im späť jeden podpísaný exemplár. Ospravedlnil sa, za vzniknuté ťažkosti, a prianím krásneho zvyšku dňa sme sa rozlúčili.
Bol som zvedavý, takže hneď po telefonáte som si vypol / zapol mobily: moja druhá-neželaná SIM karta bola deaktivovaná ...
Neviem presne, či sa táto oprava ich chyby je výsledkom toho, že som napísal dve články na blog ( http://mariansiska.blog.sme.sk/c/115345/Pripad-s-O2.html a potom aj http://mariansiska.blog.sme.sk/c/115624/Otvoreny-list-pre-Telefonica-O2-Slovakia.html ) - a ako som videl, nebol som jediný - alebo to je len náhoda?...
Jedno je isté, môj priazeň sa im podarilo ( v poslednú chvíľu) zachrániť, a verím, nebudeme mať ďalšie problémy...
Ďakujem! pošli do vybrali.sme.sk