Služby priamo na mieste, zabezpečované domácimi, boli vcelku dobré, v súlade s tým, čo sme si zaplatili: vybavenie pláží i hotela, strava, možnosti nákupov či výletov. Horšie to už bolo so službami, ktoré mala zabezpečiť cestovka.V trenčianskej pobočke Saturu, kde som zájazd objednával a platil, ma dvakrát osobne ubezpečili, že na mieste bude ich delegát, ktorý sa nám bude venovať. A v písomných informáciách na cestu je zas uvedené, citujem: „Na recepcii sa nachádza informačná tabuľa CK Satur, prípadne informačná kniha, kde nájdete bližšie informácie k Vášmu pobytu.“Aká bola skutočnosť?V hoteli sme (počas celého nášho pobytu) nenašli ani zmienku o našej cestovnej kancelárii a po niekoľkých hodinách čakania na ubytovanie sme sa od pracovníka inej cestovky dozvedeli, že o zástupcovi Saturu tu ani nechyrujú!Nuž, pomohli sme si sami, ale trpký pocit zostal. Zatiaľ čo klienti ostatných cestoviek dostali potrebnú pomoc a informácie bez problémov, my sme to mali o niečo ťažšie.Pritom prítomnosť delegáta (trebárs občasnú), alebo aspoň poskytnutie užitočných informácií o pobyte priamo na mieste prostredníctvom knihy či nástenky pokladám (ešte stále) za samozrejmosť.Pamätám si, že Satur vznikol rozdelením pôvodného federálneho Čedoku. Predpokladal som teda, že disponuje bohatými skúsenosťami a kontaktmi. Napokon, vychádza z toho aj ich reklamný slogan: Tradične dobrá dovolenka! Áno, myslel som si, že ide o spoľahlivú značku, preto som príbuzných nahovoril na dovolenku z ich ponuky. Teraz ma to mrzí. A mrzieť to môže tiež kompetentných v Sature, keď pre nič iné, tak preto, lebo stratili niekoľko potenciálnych zákazníkov.
Dovolenka so Saturom? Radšej nie!
V tomto roku som sa dal zlákať ponukou cestovnej kancelárie Satur. A tak som vycestoval aj s manželkou a príbuznými do Chorvátska…