Vo februári som organizoval verejnú obhliadku nového nízkoenergetického rodinného domu v obci Lada pri Prešove, tzv. "Deň Otvorených Dverí" alebo v anglicky hovoriacich krajinách "Open Hause". Využil som množstvo marketingových spôsobov a stratégií, ktoré som poznal, ktoré som sa naučil a ktoré ďalej učím aj v našom tíme. A viete ako dopadla? Nad očakávanie fantasticky. Počas dvoch hodín mi prišlo cca 80 ľudí. Boli to rôzni ľudia: na jednej strane okukávači, zvedaví, susedia, turisti ..., ale na druhej strane ľudia, ktorí mi ponúkli ich nehnuteľnosť na predaj, ľudia ktorí chcú niečo podobné, ktorí reálne hľadajú nejaký dom a samozrejme tí, s ktorými môžem vstúpiť do jednania. Chcel som vám tým povedať toľko, že profesionálny maklér v našom tíme vám vie ponúknuť aj túto možnosť (pokiaľ je vhodná) na predaj vašej nehnuteľnosti. Aj týmto spôsobom sa chceme líšiť od priemerných a naozaj je to ďalší silný nástroj, ktorý vás viem naučiť počas budovania vašej RE/MAX kariéry. Kedže som športovec a vždy ma inšpirovali výkony najlepších, spolu s mojim tímom chceme hrať vždy tú najvyššiu ligu. A čo Vy?
11. dec 2014 o 13:34
Páči sa: 0x
Prečítané: 188x
Deň otvorených dverí - "Open house"
Jeden z množstva spôsobov na spropagovanie nehnuteľnosti, ktorá sa predáva.
Písmo:
A-
|
A+
Diskusia
(0)