
A rozveselilo ma aj zdôvodnenie hovorcu tejto televízie.
„ Po analýze sme sa rozhodli presunúť naše dva formáty do nových vysielacích časov, kde majú potenciál nájsť si aj nových divákov".
Veru. Správny hovorca urobí aj z prepadáku novú výzvu.
Farmár bude teda hľadať ženu až po dvadsiatej druhej hodine a ja len dúfam, že onedlho to bude až po polnoci. Samozrejme, tiež kvôli novým divákom.
Manažment televízie sa pre tento krok rozhodol potom, ako doterajšie časti tohto programu zostali pod hranicou sledovanosti predchádzajúcich dvoch sérií a dokonca aj pod celkovým priemerom televízie.
To, čo sa nepodarilo ministrovi kultúry jeho kritikou televíznych farmárskych show sa podarilo televíznym divákom. Hlas ľudu, hlas boží. A hlavne hlas peňazí.
Aby som však nebol zle pochopený. Nemám nič proti tomu, ak si farmár hľadá ženu. Ani keď si ju hľadá kominár, alebo pracovník Slovenskej akadémie vied. Len ma o tom nemusia informovať prostredníctvom televíznej obrazovky každý večer v hlavnom vysielacom čase. Keď som si už ten televízor kúpil, tak ho nechcem používať len ako dekoráciu bytu. Už nehovoriac o tom, že tie nové televízory sú také tenké, že sa na nich nedá položiť ani kvetináč.
Chcel by som sa vám teda pekne poďakovať, milí televízni diváci, že ste svojim nezáujmom prebudili záujem televízie JOJ o prehodnotenie svojej marketingovej stratégie.
A nechcem to zakríknuť, ale vraj podobný krok sa chystá urobiť aj televízia Markíza so svojou „Farmou", tiež pre nízku sledovanosť.
Teraz len treba dúfať, že tieto programové diery nezaplátajú naše súkromné televízie ešte väčšími stupiditami, ako boli doteraz.
Vidieť čítať hlavné správy trebárs takú Martinku z Turca naozaj netúžim. To nech si už radšej rýchlo nájde nejakého farmára....
Foto: cas.sk