Milí zákazníci....

Často čítame , počujeme o neochote predavačov a hlavne o tom , že predavač v hypermarketoch je úzkoprofilový tovar. Zohnať predavača je koľkokrát nad naše sily.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

 Ale pozrime sa dnes na vec očami predavača , toho úzkoprofilového. Som predavačka v nemenovanom hypači.Na svojom oddelení si dosť zakladám a naši bossovia hodnotia naše oddelenie za najlepšie v našom krásnom , hlavnom meste. Samozrejme v sieti našej firmy.

 Ráno o 6.00 otváram oddelenie , pripravím si kasu a porobím papierovú robotu. Poutieram prach na naších CRTčkach , LCDčkach a plazmách a pozapínam ich. Vložím do vitríniek tovar ,ktorý musí byť vystavený. Vezmem čistiaci prostriedok a vyleštím všetky vitrínky. A to už na mňa čaká skener a diery na regáloch s vypredaným tovarom , ktoré musím naskenovať , aby sa tovar mohol doobjednať. Ešte musím doložiť a skontrolovať tovar v akciových uličkách . No a nakoniec ma čaká tá najhoršia práca....upratať oddelenie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Naše oddelenie býva po ránu v katastrofálnom stave , vyzerá to ako keby sa tadiaľ prehnalo stádo volov , ale nie , to len poniektorí zakazníci nemali v noci čo robiť a tak sa rozhodli prerobiť naše oddelenie. Idem od mikrovlniek , poviem vám , v tejto uličke nájdem všetko možné. Od škrupiniek z pistácii , až po použitú ochranu. Nesmiete sa mi diviť , že mám na týchto zákazníkov ťažké srdce. Pri upratovaní a triedení vykradnutého tovaru zbadám , že sa niekomu nepači , ako máme vystavené žehličky a tak nám tam nechal vzorku , ako vykladať žehličky po novom. Možno sa tak budú lepšie predávať. S upratovaním musím byť hotová do 9,00 , potom ma čaká príjemná štvrťhodinka - prestávka. Dovolím si dať čajík s koláčom. Počas mojej neprítomnosti je stale k dispozícii telefónna klapka pre zákazníka , ak by niečo potreboval poradiť. Telefón mám stále u seba , aj na toalete.

SkryťVypnúť reklamu

 Nie vždy však bývajú zákazníci tolerantní k tomu , že aj predavač je len človek a teda býva hladný , smädný a má potrebu ísť na toaletu. Po tejto prestávke sa opäť pohybujem na trase oddelenie - sklad a snažím sa podokladať čo najviac tovaru , aby ste vy , zákazníci , mali čo kupovať. Ale ani to sa mnohým z vás nepáči , chceli by ste , aby sme boli neustále na oddelení. Bohužiať to tak nefunguje a ani nemôže , na to by nás muselo byť štyri krát toťko ako nás je.

 Som predavač , ktorý je vždy ochotný , ale často krát kritizovaný , zo strany zákazníka. Podľa niektorých z vás , sme neochotný aj vtedy , keď sme vám už predviedli tri rádia a poradili pri kúpe CDčiek. Áno , ja viem , nemôžem vás hádzať do jedného vreca , ale tak ako ste každý iný , tak aj predavači niesú rovnakí. Poniektorí z vás sa dokonca usmejú , i keď je to len na predavačku v hypači.

SkryťVypnúť reklamu

 Milujem svoju prácu napriek tomu ,že nosím na čele nálepku : NEOCHOTNÝ PREDAVAČ. Kedysi som sa hanbila , že musím pracovať v tomto hypermarkete. Ale bolo to len do momentu , kedy ma videla v práci moja dcéra a potom mi povedala , aká je na mňa pyšná a aká je šťastná , že má takú maminu.

 Chcem vám , naši milí zákazníci , len povedať , že všetko čo robíme , robíme pre vás , či už ste frfloši alebo príjemný ľudia. Takže sa už dnes na vás veľmi teším a dúfam , že na oboch stranách bude prevládať úsmev.

 Vaša predavačka

Iveta Mattova

Iveta Mattova

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  17x

Som mamina troch detí,ktorej hlavným životným cieľom je ich riadne vychovať a dať im čo najviac lásky. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Tupou Ceruzou

Tupou Ceruzou

321 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

300 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavel Macko

Pavel Macko

189 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu