Opäť Slovnaft

Minulý týždeň sa tu objavil veľmi dobrý blog o zamestnancoch ČS Slovnaft. Môj zážitok však súvisí priamo so Slovnaftom. A z toho sa len tak nevyzujú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V rámci svojho zamestnania využívam firemný automobil. Ako zákazník z radov právnických osôb, naša firma používa Zlatú palivovú kartu Slovanft. Tá slúži na bezhotovostný nákup motorových palív.

V sobotu, 24.02. som tankoval na ČS na Zlatých pieskoch. A ako obyčajne chcel som zaplatiť touto kartou. Chcel. „Chyba spojenia“, zahlásil pracovník ČS. Stáva sa, vyskúšame ešte raz. Ale opäť nič. A to sme tam boli už traja zákazníci s týmto problémom.

Keďže som nemal absolútne nič dôležité na pláne, rozhodol som sa vyskúšať, ako sa podarí celý problém vyriešiť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pochopiteľne, zamestnanci ČS sa taktne spýtali, či nechcem platiť hotovosťou. Vravím: „Nemám“. „Tak chvíľu počkajte, skúsime neskôr“.

5 minút sa nič nedialo. Ďalších 5 minút, a stále nič. Tak som si vytočil číslo Služieb zákazníkov Slovnaftu. +421 2/ 4055 7800.

Prekvapenie č.1: príjemný hlas v telefóne Vám oznámi, že voláte „trocha nevhod“. Stránkové hodiny sú totiž len: pondelok - štvrtok: 8 - 16 hod, piatok: 8 - 15 hod.

Lebo cez víkend sa asi problémy nestávajú, že.

Tak som sa vybral za obsluhou, či nemajú nejaké tel. číslo, kam by sa dala porucha nahlásiť.

Prekvapenie č.2: pracovník ČS mal asi to isté tel. číslo, pretože mi oznámil, že sa tam nemôže dovolať, lebo je to mimo pracovných hodín.

SkryťVypnúť reklamu

No ak má pracovník ČS Slovnaft ako jediný kontakt na materskú firmu len bežné tel. číslo služieb zákazníkov, tak majú asi dobre prepracovaný systém „krízových“ situácií.

Tak som prešiel do ofenzívy a pýtam sa: „Môžem teda odísť bez zaplatenia?“

Ten pohľad oboch zamestnancov bol pohľadom pre bohov. Oči von z jamiek, sánka dole. Samozrejme žiadna odpoveď, útok vyšiel. Tak som ešte pritvrdil: „Ak nestihnem odlet zo Schwechatu, kto mi zaplatí letenky?“

Od tejto chvíle nabralo riešenie problému na obrátkach. Neviem kam títo zamestnanci telefonovali, ale telefonovali poctivo.

Po 45 minútach strávených na ČS stanici sa platba nakoniec zrealizovala. Museli síce ručne naťukať číslo palivovej karty do systému, ale podarilo sa.

SkryťVypnúť reklamu

Jeden by povedal, že OK. Ale nie tak celkom.

Utorok, 06.03. 04:15 ČS Slovnaft Zelenč. Idem pracovne do Košíc. Natankujem, chcem platiť palivovou kartou. A čo to? Chyba spojenia.

Keďže už nemám v pláne nič testovať, veď do Košíc je to ešte cca 5 hodín a aj späť sa ešte treba vrátiť, vyberám súkromnú platobnú kartu a popritom, ako mi odchádzajú z účtu súkromné peniaze, ktoré si budem musieť u zamestnávateľa nechať preplatiť, sa pýtam obsluhy: „To je nejaký problém teraz so slovnafťackými kartami v poslednom čase?“ „Nie, to len dnes od 00.00 do 02.00 nemali fungovať.“

Škoda len, že bolo 04.15 hod. Keď som prechádzal cez Rožňavu, z cesty som si všimol na ČS Slovnafte, že na stojanoch sú prilepené nejaké oznamy. Asi oznamy, že nefungujú ICH VLASTNÉ KARTY (okolo 07.00 hod.).

SkryťVypnúť reklamu

Preto, keď tankujem súkromne, ČS Slovnaft sa zďaleka vyhýbam. A nie len kvôli vyšším cenám, ktoré majú oproti konkurencii.

Michal Cenker

Michal Cenker

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  28x

-------------------------------------------------------- Zoznam autorových rubrík:  CarrefourDopravaFotografieHypernovaMédiáPolitikaTescoNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

91 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu