Prvý článok (sťažnosť) nájdete na linke: http://michalmacak.blog.sme.sk/c/143821/Problem-s-linkou-32.html Po 3 týždňoch je tu odpoveď. Som vcelku spokojný. Teda spokojný až na to, že na začiatku som si neuvedomil podstatný fakt (na ktorý ma temer okamžite upozornili administrátori imhd.sk), a to, že imhd.sk/ke nie je oficiálnou stránkou DPMK.
Odpoveď na sťažnosť.
Vaše písomné podanie zo dňa 18.4.2008 sme zaevidovali, prešetrili a oznamujeme naše stanovisko:
Bol predvolaný dopravno – prevádzkový kontrolór, aby sa k predmetnej udalosti vyjadril. Z jeho vyjadrenia vyplýva, že za údaje na webovej stránke www.imhd.sk neručíme, nakoľko nie je našou oficiálnou webovou stránkou. Podľa tejto stránky, ako aj podľa našej stránky www.dpmk.sk spoj linky č.32 má podľa cestovného poriadku zo zastávky Námestie Maratónu Mieru odchod o 7,57 hod. ( nie ako uvádzate Vy o7,58 hod.). Zároveň v obidvoch prípadoch pri čase odchodu nie je uvedené „písmeno e“, ktoré by znamenalo, že spoj premáva až na zastávku Myslava – Maša. Z uvedeného vyplýva, že spoj linky č.32 mal v tomto prípade konečnú zastávku na sídlisku KVP – Iskra.
V zmysle týchto skutočností považujeme v tejto časti Vaše písomné podanie za neopodstatnené.
Poznamenávame, že uvedený spoj mal v daný deň meškanie 6 minút. Je pravdou, že kontrolou bolo zistené, že na stránke www.dpmk.sk chýba pri spoji linky č.32 o 6,56 hod. označenie „ písmenom e“ a na stránke www.imhd.sk chýba pri spoji linky č.32 o 7,26 hod. označenie „ písmenom e“.
V zmysle týchto skutočností považujeme v tejto časti Vaše písomné podanie za opodstatnené.
Na chyby uvedené na webových stránkach budú upozornení správcovia týchto stránok.
Vodič bol nadriadeným zamestnancom upozornený na slušnú a korektnú komunikáciu s cestujúcou verejnosťou.
Za vzniknuté nepríjemnosti sa Vám v mene vodiča, ako aj našej akciovej spoločnosti úprimne ospravedlňujeme.
Uvedené dávame na vedomie a ostávame s pozdravom JUDr. Vincent Oravec
vedúci oddelenia právneho