Dovolenka so Saturom

Už začiatkom júna sme s mojou polovičkou plánovali dovolenku a rozhodli sme sa využiť last-minute ponuku niekedy v polovici leta. Ako sa čas začal krátiť a dovolenková sezóna bola v plnom prúde, zapli sme internet a presurfovali pár stránok a cestoviek, čo je vlastne v ponuke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
Obrázok blogu

Rozhodnutie nad destináciou bolo viac-menej jasné, chceli sme ísť do Grécka a tak sme hľadali a hľadali. Napokon v pondelok 4.8. ráno som sa dostal na stránky SATURU a hneď mi tam padol do oka príjemný hotel na Kréte s „all inclusive“.

Cez registračný formulár som poslal objednávku pre dve osoby na čo mi prišiel hneď mail, že na mojej žiadosti sa práve začalo pracovať a budú ma kontaktovať. Potešil som sa a pokračoval vo svojej práci. Bolo 9:00.

O 17:00, keď mi nikto nevolal a nepísal, pritom odlet mal byť ešte ten týždeň v nedeľu, som zavolal na infolinku. Milá pani, aj keď sa nepredstavila, iba medzi zuby precedila meno cestovky, mi oznámila, že moja požiadavka ešte nedorazila do ich systému lebo...

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hmm..., požiadal som ju teda o informáciu, či je ten a ten pobyt ešte voľný a či to môžem objednať aj priamo u nej. O pol šiestej som už aj spätne faxoval záväznú objednávku a tešil sa na super dovolenku. Hneď v utorok sme išli pobyt vyplatiť osobne a v hotovosti do pobočky SATURU, aby náhodou nedošlo k zbytočným prieťahom pri bankových prevodoch a mali to tak na 100% isté.

Všetko bolo super, dostali sme zmluvu, všelijaké reklamné lístočky a info o odlete lietadla. Až, v piatok o 15:00 mi zvoní telefón. Zdvihnem a ozve sa pani z cestovky. Má pre mňa správu, ktorá ma možno nepoteší, ale možno aj poteší. Dostali informáciu z nami objednaného hotela, že je už plne obsadený a preto nám ponúkajú náhradu vo vedľajšom, rovnakej kategórie, dokonca nám vrátia aj nejakú sumu, lebo ten je lacnejší. Druhá možnosť bola zrušenie pobytu. Tak som si teda nechal poslať fotky a údaje o druhej alternatíve. Vskutku to bolo čo sa týka popisu rovnaké, ale nebolo to podľa našich predstáv. Zavolal som teda späť, že to teda rušíme a že si prídeme po peniaze.

SkryťVypnúť reklamu

No a tu nastala asi hodinová prestrelka. Milá pani už nebola milá, dvakrát sa dokonca radila s centrálou, a keď som jej asi 150krát povedal, že máme záujem o nami vybratý pobyt, alebo o vrátenie peňazí, pritvrdila a vytiahla aj všeobecné obchodné podmienky, ktoré som podpísal a že tam sa píše...bla bla bla. Bol som však neústupčivý, napokon, kto by chcel ísť na dovolenku, ktorú si sám nevybral ale zaplatil. Po dvoch hodinách mi opäť zazvonil telefón s tým, že do toho druhého hotela premiestnili iný pár, ktorý s tým súhlasil a my zostávame „podľa plánu“. Hmm...čo im povedali v skutočnosti nikto nevie.

SkryťVypnúť reklamu

Dovolenka bola super, užili sme si ju presne tak, ako sme si ju naplánovali, hotel perfektný, cesta tak isto, delegátka na Kréte v pohode.

Viem, veľa ľudí má horšie zážitky, keby nám to oznámili až na mieste, že ideme do iného hotela, asi by sme s tým už veľa nespravili. Ostáva mi iba otázka, robia takéto „šoky“ cestovky pravidelne? Alebo predávajú miesta do hotela o ktorom vedia, že je plný a potom si zapĺňajú tie, ktoré nemajú úplne vyťažené?

Každopádne, po tejto skúsenosti dávam zbohom všetkým SR cestovkám a po zavedení EURa budem cestovať rakúskymi spoločnosťami, kde si takéto správanie k zákazníkom nedovolia.

Michal Vrba

Michal Vrba

Bloger 
  • Počet článkov:  54
  •  | 
  • Páči sa:  0x

milujem Bratislavu napriek jej nerestiam a som hrdým Slovákom Zoznam autorových rubrík:  PolitikaŠportAutáDovolenkaŠachOstatnéMarketingStaré, ale dobréFotkyNázor...ani sem nechoď

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,077 článkov
Marcel Rebro

Marcel Rebro

142 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

91 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

105 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu