Michal Vrba
Akí sme zlí šoféri.
Bezpečnosť na cestách nie je iba o autách nabitých technikou, ale hlavne o technike ktorou vieme auto ovládať.
Bezpečnosť na cestách nie je iba o autách nabitých technikou, ale hlavne o technike ktorou vieme auto ovládať.
Vláda schválila druhý balíčekšrotovného. Je to systémové opatrenie?
79. ročník autosalónu v Ženeve bol veľkým očakávaním, ako sa značky postavia k aktuálnej téme krízy. Našťastie sklamanie sa nekonalo, preto vyznávači nízkej spotreby, veľkého kufra a dobrého pomeru ceny/kvality ani nečítajte ďalej.
To, že sa nie vždy zmestíme do parkovacieho boxu sa stáva. Že sa to nepodarilo aj Smartu ma trošku prekvapilo.
V dobe plynovej a finančnej krízy sme neváhali prejazdiť podaromky pár desiatok litrov benzínu a vyskúšať si správanie auta v šmyku. Okrem väčšej šance zvládnutia krízovej situácie je to aj kopec srandy.
Ďalší dôkaz toho, že kto má na to, môže si robiť čo chce. Polícii výsmech!
Stavebé práce na jednom z hlavných ťahov v Bratislave stále pokračujú napriek tomu, že podľa odhadov komunikácia mala byť uvedená do prevádzky 2.9.2008.
O nedisciplinovaných vodičoch toho bolo napísané veľa. Okrem toho, že ohrozujú iných, sami seba a samotnú bezpečnosť cestnej premávky, pre rýchlu jazdu ich majú radi hlavne pumpári, keďže autíčko si pri tomto štýle jazdy ľúbi cucnúť. Poďme sa však vrátiť do siedmej triedy základnej školy a zopakovať si vzorec pre výpočet rýchlosti.
Od 10.9. - 15.9.2008 môžete navštíviť v Nitre ďalší ročník autosalónu. Neviem, či ešte stále nesie prívlastok medzinárodný, no ja by som ho nazval skôr lokálnym či miestnym výberom toho, čo už jazdí po cestách.
Automobilový trh patrí k rýchlo sa rozvíjajúcim a hlavne k veľmi dynamickým odvetviam. Zmena je život. Inovácie prispievajú k zdokonaľovaniu áut samotných a taktiež k vytváraniu nový trhových príležitostí pre automobilky. Napriek všetkému si myslím, že niektoré „tradície“ by mali ostať zachované. Prečo to vlastne píšem?