Začiatkom roka som bol veľmi prekvapený, keď som uvidel billboard Strany Demokratickej Ľavice. Pokiaľ som si dobre pamätal, táto sa zlúčila so súčasným SMERom. Trošku surfovania na nete a človek hneď zistí, že táto znovuvzkriesená strana financovaná jedným podnikateľom kašle na ľudí ale prezentuje to veľmi príjemným spôsobom. Nuž, aspoň nech odoberie percentá SMERu.
Späť ku kampani. Táto strana má v súčasnosti najviac billboardov po Slovensku. Mesačne cca 800 - 1000 kusov. Snažia sa osloviť hlavne mladého voliča, a preto nemôžu chýbať na internete. Takto vyzerajú ich bannery, ktorých posolstvo je zhodné s tým na plagátoch:




SDĽ hlása, že je ľavicová strana, čo napokon majú aj ako slovnú hračku v slogane. Pokiaľ ma vedomosti neklamú, ľavica sa snaží čo najviac !brať" aby potom mohla čo najviac každému "rozdať". Samozrejme, to prvé sa nedialo ani za komunistov.
Problém ich kampane je, že hovoria o znížení ceny potravín prostredníctvom zníženia DPH. Iba pre úplnosť. DPH = Daň z pridanej hodnoty.
Teda ľavicová strana sľubuje zníženie daní. Sorry chlapci, držím palce, aby ste dosiahli 2,99% :-).
V nasledujúcom článku sa budeme venovať SNS.