
Ak sa však chystáte zriadiť si doma DSLko a máte pocit, že zo steny trčia práve také káble ako majú a že zvládnete pár jednoduchých úkonov, kliknite sem . Zadajte svoje telefónne číslo (ehm, nie na mobil...) a systém vám oznámi, či je na ňom možné vykonať samoinštaláciu DSL prípojky.
Ak áno, dohodnite si priamo na webe doručenie inštalačného balíčka (káble, splitter, manuál*) a do piatich dní by ste už mali mať linku plne funkčnú a "samozapojenú". Ak nepôjde všetko tak, ako by malo, je načase obrátiť sa na linku 0900 211 111. Problémom môže byť cena 13 Sk za minútu hovoru (a všetci vieme, s akými "profesionálmi" sa v Telecome stretávame), ktorá razom posúva všetky výhody do iného svetla.
Výhody za samoinštaláciu sú 400-korunová zľava z mesačného paušálu a pre prvých 200 samoinštalovateľov aj 200-korunová karta Global. Nemyslím si, že táto ekšn priláka viac zákazníkov, ale pre technicky-trošku-schopnejších je to určite príjemné prekvapenie.
* - nevidel som ho, nemôžem hodnotiť... Ale snáď to nebude také zlé.