Chceme červeného župana?

„Bratislava je modrá ... chceme červeného župana?“ Na billboarde vľavo modrý kandidát na župana bratislavského VÚC, vpravo červený, zobrazený fantómovou grafikou, podporovaný červenou stranou. K tomu sa mi žiada povedať, že znevažovanie, očierňovanie a očerveňovanie protikandidáta je jedným z najnevhodnejších spôsobov vedenia kampane, a zo strany súčasného župana dosť nešťastný. Môže mu urobiť celkom dobrú medvediu službu. A vôbec, v takýchto voľbách ani nemusia rozhodnúť schopnosti, dôveryhodnosť a referencie kandidáta, ale stranícka príslušnosť alebo podpora bizarných účelových koalícií politických strán. „Voľte mňa“ je v poriadku, ale „nevoľte jeho“ už nie. „Dobrá modrá“ na modrých billboardoch je v poriadku, ale „zlá červená“ už nie. Čím sa líši červeno-modré myslenie od čierno-bieleho? ...Komerčné antireklamy ... to by už bolo niečo iné, keby som mal na to prostriedky, tak robím...: „nekupujte tamto a tamto“ „nepodporujte tamto a tamto“, „bojkotujte to a to“. Pre pamätníkov: v roku 1992 mala jedna zo strán súčasnej vládnej koalície sformulovaných už neviemkoľko bodov prečo nevoliť stranu, ktorá potom vyhrala parlamentné voľby...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

Dušan V. Mikeš

Dušan V. Mikeš

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

35 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

299 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Roman Kebísek

Roman Kebísek

107 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu