Kam až siaha nevkus slovenskej reklamy?

A pri tejto rečníckej otázke mierim na jednu celkom konkrétnu reklamu slovenského oranžového (alebo pomarančového?) operátora a pýtam sa, koľko museli zaplatiť žene v babičkovskom veku, aby sa váľala po podlahe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (62)

Čo si budeme hovoriť so slovenskou reklamou to vyzerá ako na húsenkovej dráhe. Občas vyskočí skvelé dielo, ktoré zľudovie a musím povedať pravdu, takých spotov na rôzne výrobky je asi každým rokom viac... Aj keď sa mnohí opakovane snažia nakloniť si verejnosť rôznymi frázičkami použiteľnými v bežnom živote, väčšinou to pôsobí príliš silene.

Žiaľ, tej reklamy je každým rokom viac vo všeobecnosti, takže percentuálne, je reklamná pauza stále rovnako nudná a stále využívaná hlavne na uspokojenie základných fyziologických potrieb diváka. Priemerný slovenský divák na reklamu doslova a do písmena s...ie (s prepáčením).

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektorým kúskom „reklamných mágov" sa však nedá vyhnúť. Ide hlavne o spoty vysielané v hlavnom vysielacom čase v priemere 3x za hodinu a pri prepínaní kanálov zistíte, že vo vysielaní reklám existuje akási šifra, že vlastne tá istá reklama ide približne v tom istom čase na verejnoprávnej aj na komerčnej a neviem kde ešte.

Na úvod by stačilo. Prejdem k meritu veci. Už keď som prvýkrát videla spomínanú reklamu jedného z našich operátorov krútila som očami. A keď ju vídam stále viac a viac je mi z nej doslova nevoľno. Predstavte si, že by vaša babička (a to dotyčnú dúfam neurazím narážkou na vek) hopsala v televízii v zlatom kostýme na pofidérny hip-hopový podmaz... To je ešte všetko znesiteľné oproti tomu, keď sa stará dáma hodí na zem a snaží sa predvádzať prvky brake-danceu. Koniec, dovidenia, zhasnúť svetlá, zamyslieť sa nad sebou!!!

SkryťVypnúť reklamu

Ďalšia ukážka toho ako má každý svoju cenu a ako euráče zlomia aj staršie generácie, ktoré chcú možno iba zabezpečiť lepšiu budúcnosť svojim potomkom. Ale je to naozaj nutné takýmto vrcholne nevkusným spôsobom?

Agáta Mikolková

Agáta Mikolková

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Myšlienka je ako vírus. Pružná. Vysoko nákazlivá. Aj najmenšie semienko nápadu môže rásť, definovať vás alebo zničiť. (Mr. Cobb, Inception) Zoznam autorových rubrík:  RecenzieJazykyVesmírSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Anna Brawne

Anna Brawne

104 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

91 článkov
Věra Tepličková

Věra Tepličková

1,078 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu