
Každodenne sa s ňou stretávame v našich televíznych prijímačoch, v novinách, časopisoch, na billbordoch .... Stala sa našou spoločníčkou, ktorá nám všemožne spríjemňuje chvíle medzi televíznymi programami. Veď kto by sa počas napínavého hororu nepozrel reklamu, v ktorej sa malé mačiatko ťapká za miskou granúl? Rozkošné....
Reklama hýbe svetom.... Kamkoľvek sa pohneme, je tam. Množstvo ľudí je reklamou ovplyvnených. Na ulici, v práci v škole stretávame ženy zmaľované na štýl- „Možno sa taká narodila a možno je to Maybelline“. Teenegeri sa nestarajú o svoje zuby, lebo predsa vďaka Orbitu bez cukru si už nepotrebujú robiť starosti o hodnoty pH v ústnej dutine, ľadový Winterfresh, dodá svieži dych trvajúci nekonečne dlho a Tic Tac s dvoma kalóriami ani nestojí za reč. Ženy a manželky v domácnostiach používajú prípravky na odstránenie špiny a baktérii, ktoré sú úplne nezávadné.... veď po kontakte s pokožkou, alebo sliznicou stačí zavolať doktora... Deťom dávame na raňajky Nutellový chlebík, ktorý im dodá energiu na celý deň, na desiatu treba niečo zdravé a tak im natrieme chleba Perlou, veď je lacná, alebo Florou, ktorá pomáha srdcu. Muži používajú Axe, lebo vo svojej naivite veria, že sa o nich budú ženy trhať. V súčasnosti nie je čudo, ak začne napitý chlapík na zamilovaný párik kričať: „Milenci sa milujú, milenci sa milujú...“a namiesto bozku dostane jednu do nosa. A to som si myslela, že reklama spája ľudí...hups pardon to Nokia. Nikto nevie, aká je budúcnosť reklamy...ale vlastne Budúcnosť je jasná, budúcnosť je Orange.