Ako naše televízie strácajú rozum

Základom každej televízie je programová štruktúra a program ako taký. Veď aký by to malo význam vlastniť televíznu licenciu. Znie to neuveriteľne, ale práve v tomto je problém. Neustále zmeny vo vysielacom čase sú poslednou kvapkou trpezlivosti aj tak nahlodaného diváka. Môžu sa potom diviť, ak ich diváci opúšťajú..?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Tak sa najprv pozrime na verejnoprávnu televíziu. 12.11. nevedeli minutáž vlastnej relácie Pošta pre teba, takže sa celý večerný a zároveň nočný program posunul o pár minút. Aby toho nebolo dosť, 19.11. sa to zopakovalo. 18.11 mala RTVS vysielať udeľovanie Cien Pamäti národa, 15.11. ohlásila zmenu programu a avizovala dokument, aby na druhý deň dokument zrušila a nasadila udeľovanie Cien... Netreba pripomínať, že sa tým menil celý nasledujúci program. RTVS robí množstvo nezmyselných zmien programov, ktoré mnohokrát strácajú význam a logiku... vymieňajú 20 – minútové vlastné dokumenty nad ránom, popr. ich rušia a nahrádzajú inými. Tie zrušené po niekoľkých dňoch opäť nasadia do vysielania. To platí aj pre filmy na dvojke. Ako si chcú získať stratenú reputáciu ? Teraz avizujú rozšírené hlavné večerné spravodajstvo ( nedávno ho skracovali ), ktoré začne ako na Markíze o 19 hodine...

V Markíze už dávnejšie všetci stratili zdravý rozum. Ich špecialitou je odstrihnutie záverov pri sitcomoch, pri jednej časti seriálu Dva a pol chlapa ustrihli poslednú vetu. Dokonca som sa dozvedel, že ustrihli záver aj pri filme a nebolo jasné, ako to dopadlo... Pozastavovať sa nad dementnosťou pri seriáli Tisíc a jedna noc, kde naťahovali záverečné časti, po reklamách opakovali 1-2 minúty predchádzajúcich udalostí, len aby trval seriál na obrazovke čo najdlhšie, je azda zbytočné.

Eurotelevízia a mnoho iných časopisov venujúcich sa TV programu, má hlavu v smútku z neustálych zmien. Nejde len o začiatky televíznych sezón v januári či septembri kedy formujú svoju ponuku. Všetky televízie menia program celoročne ako im káže rating, ktorého výsledky si každé ráno prezrú ako prvú pracovnú činnosť. Že nemajú diváci prehľad, čo vysielajú ? Že si nedopozerajú obľúbený seriál ? To je fuk ! Naše televízie tu dávno nie sú pre divákov. Najdôležitejší je zadávateľ reklamy.


Miroslav Makyta

Miroslav Makyta

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  252
  •  | 
  • Páči sa:  822x

Hľadám svoj priestor a našiel som ho. Zoznam autorových rubrík:  Film a literatúraRecenzieTvorbaMiesto pre životSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Anna Brawne

Anna Brawne

103 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

50 článkov
Lucia Nicholsonová

Lucia Nicholsonová

207 článkov
INEKO

INEKO

117 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

90 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu