
Žarty bokom. Prednedávnom sa ku mne dostala vcelku dosť nechutná reklamná kampaň, na ktorej sa malé dievčatká „veselia" v spodnej bielizni. Niektoré majú 4 roky, iné dokonca „až" 12. Načochrané vlásky, ovešané korálkami, hrajúce sa na posteli, či ležiace na lehátku v provokatívnych pózach.
Úchyl si asi práve mädlí ručičky, že konečne nemusí zhánať materiál kdesi pod rúškom utajenia.
Predstaviteľ firmy sa asi vytešuje zo šokujúceho nápadu použiť na kampaň deti, lebo v duchu hesla aj negatívna reklama je reklama určite vzbudí pozornosť, čo znamená, že o výrobky bude znásobený záujem.
Rodičia jedného z dievčat sú asi pyšní na svoju namejkapovanú dcérenku, založili jej v návale nadšenia aj FB stránku. To už aj náš Šani predsa vie, že nebyť online znamená neexistovať.
Nuž a slušní ľudia sa z toho všetkého asi povracajú....
Nechápem, kde sa berie táto zvrátenosť. Kto má tú drzosť v mene čohokoľvek využiť deti na takúto kampaň. Ktorému rodičovi nie je jedno, že jeho dieťa bude kadekto očumovať a pre niekoho sa kľudne môže stať sexuálnym objektom.
Miesto toho, aby sme deti pred podobnými vecami chránili, podporujeme tieto nechutnosti. Nebudem sa ani pýtať, kam sa vytratila morálka, akási základná brzda, ktorá by takéto čosi nepustila...
Dúfam, že na našom malom konzervatívnom Slovensku sa podobnej kampane nedožijem a keď už vo všetkom sa musíme podobať tým iným a "lepším", verím, že v tomto ohľade ostaneme pekne dlho a intenzívne ubrzdení.